Amos, hlasice: naposledy Ti pisem, ze NIE zasahom vodica 6401 slabo hlasi. Preco taka 6633 nehlasi vobec nic, ked pred polrokom hlasila? Ja som to neprogramoval, otazky tohto typu mi adresujes uplne zbytocne, presne tak isto zbytocne, ako je zbytocny a zmätocny Tvoj zaver o tom, ze "TO ROBIA VODICI". Nerobia. Aj keby chceli, nedostanu sa do nastaveni. Napis oficialnu staznost, sudruhovia byrokrati preveria a som zvedavy aku kravinu Ti odpisu.
Ludia, a bolo by mozne v jednom tuneli viest kolajnice na oboch rozchodoch - zeleznicnom aj elektrickovom? Keby uz zeleznice chceli robit tunel cez Dunaj ...
Počaš špičky je v 6401 násobne väčší hluk kvôli ľuďom(samotný trolejbus je tichý), takže hlásič, ktorý mimo špičky hlási zreteľne je v špičke slabo počuť.
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy/2005_0027vuszjp.pdf
verejné obstarávanie na opravu križovania trolejového vedenia trolejbusov a električiek v križovaní ulíc Mickiewiczova, Špitálsk a Americké námestie.
Predpokladaný financie 2 mil. Sk.
Koľko váži tá meniareň v električke v Karlsruhe? Pritom v Nemecku potrebuješ z dôvodu frekvencie trakčnej siete 16,7 Hz trikrát väčšie trafo ako u nás.
No tak v Paríži:
1) Žiadne medzimestské vlaky tunelom popod centrum neprechádzajú.
2) To, čo poppod centrum prechádza, sú vlaky siete RER (Réseau Exprés Régional) čiže takého parížskeho S-Bahnu. A po ROVNAKÝCH koľajniciach ako metro určite nepremávajú. keď majú napájanie 1,5 kV z troleja...
Chlapče, až budeš vedieť o metre toľko, čo Papyr, tak už budeš mať biele fúzy až po zem.
Zatiaľ sme nepočuli žiadny racionálny argument v prospech metra od fanatických metrofilov.
Neviem, prečo by zanietený električkár s objektívnymi argumentmi pre električky v konkrétnej situácii a v konkrétnom mieste, čase a trase mal byť niečo horšie ako zanietený metrofil, ktorému je jedno, čo to vlastne bude za systém, hlavne aby sa to volalo metro! Pre také typy už vymysleli recept v Spojenom Kráľovstve, kde sa obnovené električkové prevádzky volajú Metrolink a podobne:-P.
Tak kolko by vazila ta meniaren, ktoru by so sebou ten voz musel vozit, ako by to zvysilo osove tlaky, ako sa toto nasledne prejavi na udrzbe trati, kolko ta sranda bude stat. Mas to vsetko vyratane a mozes mi ekonomicky zdovodnit vyhodnost toho systemu? A dalej mi vypracuj dopravnu ododstatnenost ktore potvrdi nutnost takeho riesenia. Dalej mi mozes vypracovat studiu ako sa sprava zeleznicney profil kola v oblukoch s polomerom 25 metrov a pod. Dakujem.
Vševedko samofandivý