no, ale ked napr. v prahe niekto skoci pod metro, alebo sa nejaka suprava pokazi, tiez to stoji za to. niektorym veciam sa nevyhne ani metro. btw, ja osobne som viac za metro, resp. nieco tomu viac podobne. pravidelne sa kazilo metro v budapesti na zltej tusim. teda aspon ten cas, co som tam bol (cca 2 mesiace). ale ja to vidim len z lajckeho pohladu.
Vzhľadom na to, že, ako som dnes už asi dvakrát napísal, Fainsa Arianne je to najhoršie, na čom sa dnes dá v prostriedku VHD sedieť, je mi jasné, že Ti ide o ošumelý vzhľad a laminátové sedačky si použil ako zástupný argument.
Pražské bohužiaľ nie, majú odporné Fainsa Arianne, čím je mi Papyrov odpor voči T3 ešte menej jasný, pretože niečo tak otrasného ako Fainsa Arianne (znáte z TV reklamy a vozů Btx ex Bifx) som hádam ešte nevidel.
A sochu Tisa na námestí SNP, námestie SNP premenované, pretože SNP bolo zločinom proti vlastnému štátu, však? A toleranciu mafiánov ešte väčšiu ako je teraz.
Ďakujem, ze to mi nestojí ani tá električka v Petržlenke ani trombelus na Lange Teile.
Odpovedám na TENTO tvoj príspevok, v ktorom nejakou nehodou v Dúbrvke obhajuješ potrebu metra do Petržalky:
Autor: Jonny 16.2.2005 20.38 #41206 Re:
Re #41205 NICK: no, to by si mohli prečítat fanatici do električiek, toto je tiež jeden z miliona dovodou prečo by malo byt metro...
Poznám aj ľudí s menším zadkom, ktorí nemajú s laminátovými sedačkami v T3 problém. Nehovoriac o tom, že laminátová sedačka NIE JE fyzikálna vlastnosť T3. V akždom prípade sa teš v Porschtre na sedačky Fainsa Arianne, čo je bez diskusie horšia možnosťako laminát.
T3 laminát má na rozdiel od sedačiek v TAMe aj v 9Tr aj nejaké to bočné vedenie.
Chápem, že Tvoje schopnosti argumentácie sú veľmi dobré ale na mňa si s tým neprídeš.
Superinformacna tabula na nastupisti elektriciek Hlavna stanica ma skutocne velmo vysoku informacnu hodnotu. Nedozviete sa sice aka elektricka, ktorej linky kedy a kam pojde, ale zato si mozete zistit, kolko meska jej systemovy cas a sucasne posluzi ako vecny kalendar, z ktoreho sa dozviete, ze 20.februar 2000 bola nedela. Taky datum totiz smelo hlasa svetu a cestujucej verejnosti. Alebo to len meska aj systemovy datum toho bullshitu from Polsce?
Prečo máš tendenciu chrániť ľudí, čo niečo posrali. Nadávame tu na vedenie, že nič nerobí, ale čo môžu robiť keď vo vozovni dielenský napríklad nabúrajú voz a nikto sa nič nedozvie. (Vtedy vedie robiť ako fredky a za pár dní je opravený)
V Trende z 3. februára je článok o projekte Twin City Bratislava - Viedeň. A je tám aj takáto veta: "Rokujeme aj o napojení integrovaného dopravného systému oboch miest," konkretizuje Ďurkovský. Podľa neho to nie je hudba vzdialenej budúcnosti. "S posunutím Schengenu je to čoraz reálnejšie." Ďurkovský dokonca hovorí o odvážnom projekte súmestia Bratislava - Viedeň. ... "Sú to dve najbližšie hlavné mestá v Európe. Tá spolupráca je jednoducho nutná," hovorí. Bratislavčania sa možno dočkajú aj jednotných cestovných lístkov v oboch mestách.
A tu su ake cestovne poriadky? Ine ako na zastavkach? Ak ti vadi, ze cislo linky nie je vpravo, ale vlavo, tak to uz je naozaj hruza. (Ale skor je mozne, ze na rozdiel od 99.999% uzivatelov si nevedel trafit k zastavkovym cestovnym poriadkom.) A co sa tyka mapy - kludne kup mapu od niekoho za vlastne peniaze a urcite ti tam niekto z autorov webu s radostou naklika zastavky. Oni to totiz robia zadarmo a nemaju z tohto tu prijmy. Ked si taky mudrlant, mozes aj ty pridat ruku k dielu. Napadov moze byt aj milion, len vsetko nieco stoji ?
Ámos Keynes