Reply on: fobust #40885:
Možno by nekončilo keby blbci čo o tom rozhoduju planovali klbove duobusy a nie krátke ako to asi bude ? ? ? ? ?Okrem toho, že trolejbus nesmradí, je aj omnoho svižnejší v kopci, a kým sa autobus rozbehne, troleják može byt na dalšej zastavke


si
Trocha nerealnej fantazie: ziskat tuto trat pre spolocny dopravny podnik miest vieden a BA od OBB, v BA zmenit rozchod v BA, na trati upravit trakcne napajanie tak aby bolo identicke s trakcnym napajanim siete jedneho z miest (ja osobne by som aj v ramci BA siel s trakcnym napajanim hore na 1.5 alebo 3 kV JS) a medzi mestami moze v pohode premavat osobna doprava so vcelku rozumnym taktom ktora vylozi ludi priamo v centre. Trat casom jasneze zdvojkolajnit.
Dosledok takehoto riesenia:
prepojenie miest - vymena pracovnych sil, zakaznikov, ...; znamenalo by to pravdepodobne aj masivnejsi rozvoj obci popri trati a dost by to pohlo obe mesta k vytvoreniu sumestia.
PS: k tej trati smerom na zilinu: pokial neveris ze to nie je tak jednoduche narvat tam v rozumnom takte dalsiu osobnu dopravu, skus si stiahnut program multikon verzie 3; je to simulacia zeleznicneho dispecera, v 3ke je konkretne trat z prahy smerom na plzen, trat je na dost dlhom useku trojkolajna, ale ked si das taku strednu hustotu nakladnej dopravy, k tomu sa ti tam mota kopa IC, EC, R, Ex, Os, MOs, Nex a inych vlakov ktore musia dodrziavat neaky grafikon, tak je to niekedy fakt dost o hubu... a ked sa k tomu prida nebodaj este volaka vyluka tratovej kolaje na par hodin..... ? ? ?