poznam aj vacsie sidliska kam tramvaj nechodi... (a majuce vhodnejsie terenne aj zastavbove podmienky ako dlhe diely, tak co tu stale strasis len s tramvajou na dlhe diely ?)
a ako ake frekvencie by mal na ake ine frekvencie menit ten Tvoj frekvencny menic?? Ci vyhladzovat zvlnenie na vstupe na na 0 Hz aby bola lepsia komutacia? Co to trepes?
Po dokonceni Tunela pri patronke by sa dalo uvazovat o trolejovom prepojeni dlhe diely - ostatne trate....a pri tom uvazovat o moznostiach dalsieho rozsirenia elektrickej trakcie ... bolo by to aj pre zivotne prostredie menej narocne... Dleh diely su jeden velky kopec kde autobus nema co robiyt..
Ja som nemal nič proti novým trolákom, išlo o to, že som pomenoval yopar, ktore by boli pre BA cenovo dostupne, mne Trollino ani plzenaky problem nerobia, len bože, tu sa nič nedeje ?
Vieš, podla mna pravdu mame obaja, mozno keby DPB nebol tak kruty voči vozovemu parku tak by tie Ikarusy tak nedopadli... ? No vždy budem mat pocit, že Ikarusy neboli ta spravna volba...
Bigmac