Vsevedko: keby v Kaceriakove bol uceleny rad (dva, tri rady) vozidiel/vyzbroji, tak sa tymto vobec nezatazujem, zatial vsak stale plati to, co som Ti vcera napisal sms a to je to, ze velmi lutujem, ze tam nebude Europulse. Stale mi akosi unika podstata tejto REKO PRESTAVBY A NEMODERNIZACIE VOZIDIEL na dnes uz trocha archaicku vyzbroj plnu stykacov, ked existuju novsie, udrzbovo menej narocne, bezkontaktne, v kontajnerovom usporiadani a s rekuperaciou, navyse jedna z nich je asynchronna.
Lopez
Vpredu to asi nebude v pripade celneho narazu, vzadu je sice tazky motor a nespevneny ram, co v pripade prevratenia na strechu.. ale to je malo pravdepodobne.. Celkovo sa mi zda, ze sediet na prvej pravej sedacke vzadu hned za "samotkami" na strane za soferom je najbezpecnejsie - z toho hladiska, ze v pripade narazu nestoja cloveku "v letku" ziadne tvrde prekazky (tato sedacka je unikatna tym, ze nie je pred nou dalsia) pred nim a teda stiha trenim kdesi ubrzdit trochu nez doleti dopredu. Takisto sedenie vzadu proti smeru jazdy sa mi zda bezpecne, avsak nasledne trhnutie hlavou pri naraze neviem ci nemoze poskodit miechu. Tiez som pocul, zevraj niekoho zabilo tak, ze sedel nad kolesom a praskla pneumatika, ktora rozrazila kryt nad nou a zabila ho.
Co teda myslite vy, ktora sedacka v buse je najbezpecnejsia?