Ono to bolo myslene ako zart, zasa to neber doslovne. ? Ale aby sme sa dorozumeli spravne, mozes prosim ta mne a aj ostatnych popisat v com spociva dynamicka a aj nedynamicka jazda. A prosim, ked uz budes pri tom, spomen aj rozdiely mezdi technikou jazdy v BA a napr. Wien, odkial prave pisem. ?
Ktoze to bol (ak je to niekto z Vas) minuly tyzden vo stvrtok fotografovat v Trnave Ikarusy ? Spominali mi totiz tamojsi domaci, ze tam boli dvaja ludia z BA, co ma vraj poznaju, tak len tak zo zvedavosti ...
Ak to nik z Vas nebol, povazujte prosim, za bezpredmetne ...
Tak toto by malo byt memento pre vsetkych, ktori si myslia, ze su nevystopovatelni. Vinnik bol odhaleny a boli voci nemu resp. nej a jej kumpanom vyvodene dost neprijemne dosledky na urovni skoly...
Ad Re #40180: Koruna môže mať vtendencie, aké chce, to všetko ešte stále neznamená, že to o pol roka nemôže byť úplne inak.
Ad Re #40185: Možno to takému keynesiánovi ako si Ty bude pripadať nenormálne, ale nie každý je predajný.
Ad Re #40226: Len tak mimochodom, chápeš vôbec presnejší význam slova fašistický? Fašistický režim totiž vládol v Taliansku, v Nemecku (a sprostredkovane na Slovensku) bol režim nacistický...
Presne tak. Oni by sa totiž s tými SGPákmi ani ULFmi tak dynamicky robiehať nemohli - všimni si ńiekedy štýl ovládania, to je jedno či ULFu alebo Ečka - vodič tam nasype najvyšší stupeň jazdy a tramvaj sa komótnec rozbieha. T3 má udávané max. zrýchlenie 1,8 m x s-2, tak som zvedavý, aká iná, západoeurópska električka, nezaložená na PCC koncepcii, to dosahuje.
Skôr než si ma podrobil zdrvujúcej kritike, mal si si zobrať do ruky slovník cudzích slov a preštudovať si, čo si máš predstavovať pod takým slovkom dynamický. Totiž to všetko, čo si tu popísal ako nedynamickú jazdu, JE dynamická jazda.
Tak ma este napadlo - uz aj viem, kto bol ten vodic, co mal problemy s prepinanim zberacov na T6 - kolega mi vcera referoval, ze robil 11-ku za nim, a ze ho dobehol (vikend, cize interval 20 minut) Jazdi s K2S-kami, T6 sa mu dostane do ruk velmi zriedka, preto tie problemy
Heh, to ozaj nevies, kde ich hladat?
T3M: 7602+7610, ex 7712+7716, ktore boli a su papierovo cokolvek (povodne T2 '59 po GO s vymenou skrine) len nie T3 zo '76, lebo nimi byt nemohli, vies preco
T3: 7703, 04, 06 - ten isty pripad
No koruna má skôr opačné tendencie a NBS-kou je brzdená.
Re #40185 Pypr: Ani nie, mestské zastupiteľstvo nie, lebo to musí mať vzťah k mestu a určite by nemal Prešovčan vzťah k Bratislave tak ako Bratislavčan k Prešovu. To BA MZ by som len zmenšil o polovicu. 80 darmožráčov nám netreba. BA má 400.000 obyvateľov takže na 10.000 obv. jeden poslanec stačí. Myslím, že adekvátne.
A čo sa direktora DPMP týka, každý má svoju cenu
Re #40173 Jonny: Dá sa súhlasiť. V podstate by sa dal zaviesť model, po ozdravení, že istá časť, minimálne však 1/2, toho čo DPB vyberie na cestovnom by sa mohlo použiť iba na kapitálové výdavky. Potom by DPB mohol povedať a ukázať prstom na čiernych cestujúcich a falošnú solidaritu platiacich s nimi. Koľko od vás vyberieme, toľko investujeme. Koľko dáte v takom sa budete voziť.
A samozrejme neprerábať K700 na plyn za 3,5milióna za jeden kus ak novú K950 máme za 4,5 melóna však áno.
Re #40226 Papyr: a 1. fašistická SR úplne niečo iné ako 1. CSR ?
Mierne ta poopravim - dynamickou jazdou mal predpokladam Vsevedko na mysli mieru akceleracie a deceleracie, nie finalnu rychlost. Faktom totiz je, ze napr. v takej viedni sa na starych Duwagoch, ale ani na ULFoch zdaleka tak prudko nerozbiehaju ani nebrzdia, ako u nas v BA. Tu je to dane jednoducho podmienkami, ze jazda musi byt dynamicka, cize so snahou o dosiahnutie co najvyssej rychlosti na co najkratsom useku, pretoze hned za chvilu treba zas spomalit, a tak...inak by sme tu totiz mali doslova pomalodrahu v celom meste Dynamickou jazdou rozumiem jazdu v style prudka jazda - kratky vybeh - prudka brzda (samozrejme s ohladom na cestujucich a vozidlo)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUK