Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jonny #40026:
Nechápem, však z tých hlásičov už pred 15 rokmi nič nezostalo. Ako by si teraz chcel inovovať jednotlivé časti niečoho, čo už nie je? Medzitým sa už stihol zmeniť aj režim... 🙂 Mimochodom, aj keby sa tie zariadenia zachovali, tak mi vysvetli čo z nich by si použil do terajšieho systému.
Reply on: xx #40027:
Prosím, napíš to zrozumitelnejšie, asi sa nerozumieme
Reply on: Jonny #40026:
ukazes mi jednu T3,alebo K2 s reprakmi?
Reply on: Andy #40025:
Ty mi chceš tvrdit, že ak napr. chcem inovovať prehrávač musím kupit aj repráky ktore su uplne OK ??? Lebo to sa práve deje...

A inak, zrazu sa daco opotrebováva a treba to menit, to je zaujimave ze Ikarusy 280 nemení nikto, ja viem niesom na webe DPB ? ? ? ?
Reply on: Jonny #40024:
Ty si tiež taký, čo len nadáva a ani sa nespýta ako to bolo... Ono to síce fungovalo, ale bolo to púšťané z pásky a tie pásky sa veľmi rýchlo opotrebovali a muselo sa to zrušiť...
Kedysi to fungovalo aj v kačicách/K2/ a aj v T3, no tu je presne vidno slovenský tunel. Niečo funguje, zrušme to a znovu to zpojazdnime nech sa na tom nabali čo najviac firiem...
budu sa montovat hlasice aj do T3? ❓
Jonny:
Problém je v tom, že hlášení zastávek se nastavuje v garáži či ve vozovně za klidné stavu, hlasitost se má nsatavovat za chodu motorů a při plnějším obsazení vozu lidmi.

KT8D5 má větší kapacitu než vozy 2XT. V loňském roce testovat DP Praha skutečnou kapacitu všech vozidel, které vlastní a do KT8D5 se vešlo opravdu více studentů než do dvojice vozů T3. Zrovna tak se vešlo více lidí do soupravy M1 než do 81-71 a nejkapacitnější autobus byl kloubový Citybus. Ty čísla někde má, ale nechce se mi je teď někde hledat. Také jsem si myslel, že do KT8 se vejde méně lidí než do 2XT3, ale opak je pravdou.
d3k0-už si sa spýtal záložného admina Spectra na to ?
Reply on: Martin Fundárek #40014:
KT8 má menšiu obsaditeľnosť hlavne kvôli väčšiemu množstvu schodov a usporiadaniu veľkej časti interiéru 2+2.
Reply on: fobust #40011:
Poznám. Rovnako dopadol napr. aj technicky dokonalejší systém Video 2000, keď už sme pri tom.
Reply on: Jonny #40017:
No, to terajšie bratislavské sa mi zdá hlasitosťou podobné ako napr. v Brne, Zlíne, Ostrave atď. V Prahe som ešte nebol.
Reply on: Andy #40016:
Išiel si elinou v Prahe ??? No proste, u nás v BA to podla mna neni ono ? ? ? ?
Reply on: Jonny #40015:
Už má hlasitosť väčšina vozidiel dobre nastavenú. V podstate skoro všetky okrem tých dosť veľa trolejbusov, čo prestali úplne hlásiť.
Neviete prečo, prečo v elinách sa nehlasia zastavky tak silno ako v v Čechách, je to fakt taky problem nastavit, podla mna aj male decko vie potocit gombikom..... ☺ ☺ ☺ ☺
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Bigmac #40010:
Nemyslím, že by reálna kapacita KT8 bola nižšia. Tabuľkovo je to 2xT3 = 220, KT8 = 231 (neberiem do úvahy dodatočné zvrhlé prepočty 8 sardiniek/m2). Ono to zhruba zodpovedá aj dĺžke - KT8 je o čosi dlhšia než dvojnásobok dĺžky T3.
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:GWR_broad_gauge_locomotives.jpg

Takto dopadli sirokorozchodne masinky na rozchode 2140 mm... Vsevedku bude smutit...
Johny, kapacita suprav: snivajte s nami! A mimochodom realna kapacita kt8d5 je nizsia ako 2x t3, tabulkova je priblizne rovnaka, ak nie rovnaka.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.