Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: si #39593:
a ozaj, este som zabudol, do tej stanice bola volakedy zaustena aj trat co ide od komarna, predtym nez postavili ZST nove mesto a prelozili ju tam...
Reply on: Mira #39592:
tam kde dnes stoji VUB volakedy stala zeleznicna stanica... Tie kolaje co je vidno, to su len zvysky z vlecky, hlavna trat sla z petrzalky cez stary most na trnavske myto (a tam uz na zvysok z tej trate narazis)
Chtel jsem se zeptat odkud kam vedly kolejove těleso na Mlýnských Nivách. Je to docela kuózní když koleje vedou přímo do centrály VÚB...
Reply on: Majo #39590:
my chceme filialku my chceme filialku my chceme filialku , dzurinda je cigaaaan, my si vladka nedame ?
Neviem, naco sa tu vsetci hadate, ci je to obratisko elin pri Hl. stanici dobre alebo nie. V prvom rade si treba uvedomit, ze cely ten projekt je uplne zly, pretoze najdolezitejsia zeleznicna stanica BY NEMALA MAT VLAKOVE KOLAJE V OBLUKU!!! Ja by som navrhoval za tych 8. mld. radsej postavit uplne novu stanicu medzi Vinohradmi a Hl. stanicou tak, aby v obluku nestali v prvom rade vlaky.
První kloubový Solaris Urbino právě najíždí své první kilometry s cestujícícmi v Olomouci.
Esicko:Ámos Ti hneď vysvetlí že ste háveď lenivá zdvihnúť zadok.A že kým prejdeš okolo celej súpravy a odkontroluješ si požehnanie,Ti vlky na celej súprave pootvárajú zase dvere a pôjdu si pofajčiť,nebude brať ohľad,lebo dôležité je,že sa v TT zveľadila stanica ?.
Ad kamery: Amos, tie kamery si mal navrhnut na vozidla, kazde by malo v mieste spatneho zrkadla jednu, pripadne kazde dvere svoju... Tak sa nam debilny projekt predrazi o par milionov, namiesto aby sme sa chytili rozumu. Vies ako sa "dobre" mojim kolegom vypravuju vlaky na Hlavnej stanici a v Trnave? Tam nevidis ani hxxxo.
hmm na tie budapestianske trate co su vidiet na tych dnesnonovinkovych fotkach mozme len slintat...
Ámos:Takže si to povedzme inak,keď si už taká rúra ropovodná,muchotrávky požierajúca,čo musí stále kafrať do vecí o ktorých nemá ani šajnu (ako každý správny Ámos):Norma nedovoľuje pri novo budovaných obratiskách umiestnenie priestorov v ktorých dochádza k výmene cestujúcich v oblúku o polomere menšom ako 150 metrov a nie je to pre pohodlie vodičov ale pre bezpečnosť cestujúcich.Okrem argumentov,ktoré tu už odzneli,dochádza v oblúku k vzdialeniu nástupných hrán dverí situovaných medzi otočnými čapmi od hrany nástupišťa a k nebezpečiu pádu osoby medzi vozidlo a hranu obrubníka.Projektant je povinný projektovať v súlade s normami a pokiaľ projekt nespĺňa normatívne požiadavky,projekt nesmie byť schválený a projektant by nemal dostať za svoju prácu zaplatené.Stačí ti to takto?
Reply on: Ámos Keynes #39571:
Sa spamataj nastupna hrana v obluku? Si ty normalny? To je vymysel neakeho projektanta pricom, zastavka v obluku nema byt bez vyhladu na celu supravu. Teraz mas problem ustrazit si zadne dvere v miernych oblukoch a co chces od prejektu, ktoreho obratisko vyzera horsie nez ZST Nove mesto. Aby si bol v obraze, vodic ktory chce opustit stanovisko vodica ma podla predpisu vypnut vozidlo, znulovat reverz a zabezpecit uzamknutie pracoviska (kabiny). Vies si to predstavit? mas ty vobec pojem co pises, za chobotiny? Ja som myslel, ze mas rozum ale momentalne si klesol v mojom pojimani, na Sprostus-Canulus-substratus bez urazky, myslis len na vlastne pohodlie, ale neberes vobec do uvahy podstatnejsie rizika. Inac proti tomu projektu nemam ziadne vyhrady az na to, ze obratisko sa musi vyprojektovat kusok inac.
nechapem ako moze amos stat za niekym kto to debilne navrhol... akoze proste to nesmie prejst ked je to ***nute a basta...
Reply on: Ámos Keynes #39579:
a ked budes musiet na stanici obracat naraz K2, supravy T3 a este aj nieco ine ? pristavas vzdy dalsiu special kolaj ? 🙂
Alebo ešte lepšie riešenie ala DPB ma napadlo. Keďže nechcú to spraviť ako vodiči chcú, tak nebudeme hl. stanicu obsluhovať a postavíme si nové obratisko v parčíku medzi úradom vlády a MF SR. To sa vám bude zrjme lúbiť najviac.
Reply on: si #39577:
Hej jasne, takže už len zopár miliárd na výpravu L1, L2, L3 a L8 plus staničné záložáky. ☺
Reply on: Beus #39575:
Áno, keď prídu nové vozy, tak zoberem skrutkovač odmontujem kameru a posuniem ju tak aby to bolo správne. To isté platí aj pre mantinely.
Avšak kedy prídu nové vozy, ktoré budú jazdiť až na hl. stanicu 😃
Reply on: Beus #39575:
Áno jednoduchšie je prerobiť celý komplex, celý projekt, ono keď je to na pripomienkovom tak je to už aj celé na papieri, ako namontovať zopár kamier a nejaké zábrany, že? To máš úplnu pravdu.
?
Reply on: Ámos Keynes #39576:
hmm napriklad obojsmerne vozy a obycajne rozvetvenie kolaji a ich slepe ukoncenie 🙂 cele obratisko moze byt priame a zaberie minimum miesta 🙂
Reply on: Ámos Keynes #39574:
Stále sa tu rozmýšľa ako to nejde namiesto toho aby sa rozmýšľalo takáto je situácia takto to bude vyzerať je mizivá pravdepodobnosť že celý projekt na ktorom robili niekoľko mesiacov prerobia kvôli nám skúsme zistiť ako by sa dali negatíva eliminovať na prijateľnú úroveň a tak aby boli aj pre investora prijateľné natoľko že nám ich zafinancuje.
Reply on: Ámos Keynes #39574:
No jo... naco robit veci jednoducho, ked sa daju zlozito, vsak? 🙂
A na tej kolaji specialne pre T3 a K2 som sa musel zasmiat 🙂 Ked bude treba vozy zaradit na kolaje (kvoli casom odchodov) inac, tak co? A ked pridu nove vozy? prestaviame mantinely, premontujeme kamery inac, alebo ako? 😉 Myslimze to uz prilis prekombinovavas 🙂
A najsmutnejsie na tom je to, ze pri sucasnom navrhu sa to uz fakt jednoduchsie ako s tvojimi doplnkami vyriesit neda, aby to bolo aj bezpecne...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.