Reply on: m@rtin #39192:
Ad 1: Nie nepísal, lebo som písal len o tom, že netreba prepočítavať nákup N O V Ý C H vozov na 12 rokov(reakcia na deka) ale 15 rokov. A že preto netreba ročne kupovať 42 vozov ale stačí 34 - 35. A že nie že sa životnosť bude prispôsobovať DPB ale DPB sa musí prispôsobiť údržbou životnosti. A ty to dobre vieš, len teraz niečo hráš.
Ad 2: No keby všetkým vozom plieskal kryt mechanizmu dverí tak ako v tom Neoplane, tak v našich busoch asi ohluchnem. Ale môžme sa zhodnúť, že keby všetky vozy u nás vyzerali po desiatich rokoch tak ako drvivá väčšina vášho vozového parku, tak Bratislava problém s obmenou staých vozov skutočne nemá.
Ad 3: "Praha však nevytvára také bohatstvo, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdáť" som nenapísal ja, ale bolo to v tom článku. Len toľko.
Ad 4: Ty si písal, že keby Praha mala takú údržbu ako Bratislava, nie ja.
Re #39199 Vševedko: A IBM je pri Kuchajde, že ano a zhrabli celú druhú vežu polusu. To asi nebude len kvôli Slovensku, že ano, hlavne keď sa Nemci búria, že ku nám presúvajú pracovné miesta. To s tými centrálami v Prahe som vždy bral s rezervou a tvoj príspevok ma len utvrdzuje, že som robil dobre. Nikdy som o tom nikde nečítal iba počul a takému ja moc neverím. Takže ČR určite beriem, ale o centrále pre strednú Európu som počul jedine, že ju tam bude mať DHL (alebo už má)
DG
Mna stasne El _ tunel v Blave interesuje a bi som sa chcel spitat kedi budu na nom servisne prace ... lebo bude osvetleni ?
mna strasne zauima bocni tunel od tunela na palisadi a som sa dozvedel ze nebol iba jeden tunel ale 2 as 3 tuneli ako unikove tuneli.
Ja som sa nachadzal na obidvoch staranach tunelou ( cera okolo 19stej ) presiel som ten tunel elektrickou a hladal som ten vivod .. nenasiel.
Mi sme traja ktori sa interesujeme o ten tunel.
Prossim vas dajte mi vediet kedi budu servisne prace ... osvetleni
Dakujem
gallasbox@hotmail.com