Reply on: si #39165:
Ked posles ludi z Petrzalky na elektricky, je logicke, ze aj dalej budu pokracovat elektrickou - na existujucich radialach. A ak neposilnis tie (uz dnes sa neda dostat do vozov, a posilnit linky tiez uz nie je s akymi elektrickami), tak potom bude este vacsia tlacenica ako teraz... Realne z tych 25 elektriciek bude jazdit 20 (zvysok bude na udrzbe) a neviem si predstavit, ako vyriesit Petrzalku s 20 vozidlami + adekvatne posilnit ostatne radialy... Mas 16 vozov v Petrzalke + treba zaratat vyrovnavacie casy, casy na obrat + vozy v meste a hned si nad poctom 20...Re #39166 Ámos Keynes: Ale ja neobhajujem Meciara. Len vravim, ako si dost ludi naivne myslelo, ze ked pride ina vlada, tak ze sa nejako Bratislave pomoze. Dopadlo to skor naopak...
Ked uz si pri plynofikacii... Vycislil uz niekto, kolko sa strati na
- presunoch vozidiel na plnicku a z nej
- nadcacoch vodicov, ktori neraz tankuju po sluzbe az do tretej rana (na obed uz maju dalsiu sluzbu)
- premavke zaloznych vozidiel, ktore musia hradit plynaky
- na imidzi, ked nie su niektore vypadky plynakov hradene
- na zvysenych nakladoch na udrzbu plynakov (vyssia spotreba oleja, drahy olej, ...)
Ak by sa toto spocitalo a porovnalo s tym, kolko by vysli nove vozidla aj s prevadzkou, tak by ma velmi zaujimalo, na ktoru stranu by sa otocil jazycek vah... Zial, ja osobne nemam k dispozicii take udaje, aby som to mohol spocitat

Ámos Keynes