Reply on: si #38458:
Sprosta sliepka. A teraz vodica za to zvozia. Akoze faktom ostava, ze ju potiahol, co nemal, ale ked sa tam ako pises ako sprosta vrhala. Pricom urcite daval zvukovu aj svetelnu signalizaciu ze dvere sa zavraraju, aj ona to musela vidiet. Tak jej treba! Nie nadarmo su napisy nad dverami v kazdom vozidle. To by vsak musel niekto vediet citat. Som zvedavy ako to dopadne.
vies ako mi nejaky hrobusti pavuk zily trha? Snad to ma pana, nie? A navyse vozidla triedy M nepatria medzi mojich favoritov vdaka pazvukom, co sa tam od hydrocerpadla siria. Akusticku kontrolu odbrzdenia vzduchovej brzdy doprevadzanu vyfukom vzduchu z valca cez brzdic do priestoru kabiny vodica (6636, 6637 a 6638) taktiez nemusim. Uplne postaci 6613. Tiche a zive vozitko.
Cestujúcich to dosť dráždi.
(zrejme to bolo na Kolibe, Kramároch, Dlhých dieloch, a pod.)
galiyosha
Re #38428 Bigmac: Hm, len ja potom uz asi nebudem pri pocitaci. Radsej zase niekedy pri pive.
Re #38430 yale: Cize ty tvrdis, ze K2S je pre cestujucich nieco kvalitativne lepsie ako T3P len preto, ze to ma ine cela? To je podla mna blbost. Ja som narazal na to, ze K2S na uplne prvy pohlad _vyzera_ ako nova elektricka, na druhy pohlad ale cestujuceho zaujima komfort, a ten je uplne zhodny, ako pri T3P. Narazal som skor na to, ze tymto elektrickam chyba to, co ozajstne nove elektricky po stranke komfortu maju -- aspon nejaky podiel nizkej podlahy, vacsi rozmer okien, lepsiu akceleraciu a podobne...