Ci sa vam to paci alebo ne, tak CESTUJUCI! ma pravdu. Vodic mal kukat do spatneho zrkadla:
- pred zavretim dveri (aby videl ci sa este nastupuje a moze ich zavret)
- po zavreti dveri (aby videl ci mu nahodou netrcia ludia z autobusu).
Vodic toho busu nespravil ani jedno, kedze tu dievcinu pricvikol, a este sa s nou aj pohol. Podla mna by mal dostat vypoved a dpb by sa malo spamatat..
Coskoro niekto vypadne aj na dialnici D2 v 21 ked sa na nejakej karose otvoria dvere (niekedy mam pocit ze sa to stane mne) a potom som zvedavi, kto bude vinny.
☠ ☠ ☠
- pred zavretim dveri (aby videl ci sa este nastupuje a moze ich zavret)
- po zavreti dveri (aby videl ci mu nahodou netrcia ludia z autobusu).
Vodic toho busu nespravil ani jedno, kedze tu dievcinu pricvikol, a este sa s nou aj pohol. Podla mna by mal dostat vypoved a dpb by sa malo spamatat..
Coskoro niekto vypadne aj na dialnici D2 v 21 ked sa na nejakej karose otvoria dvere (niekedy mam pocit ze sa to stane mne) a potom som zvedavi, kto bude vinny.
☠ ☠ ☠
Max
nuž čo dodať... keby druhé spomínané platilo, tak by sa väčšina busov a trolíkov v špičke nikdy zo zastávky nepohla. Potom by mal byť na každej zastávke MHD výpravca, ktorý by to kontroloval a vodič by pred každým odchodom vyšiel von z kabínky a spočítal by všetkých cestujúcich, či nie je prekročená maximálna obsaditelnosť vozidla. Niekoľko ľudí by potom musel slušne požiadať, aby opustili vozidlo a počkali na ďalší spoj. Cestujúci samozrejme chápu a bez rečí ochotne vystúpia. Popri počítaní ľudí vo voze by vodič rovno mohol aj kontrolovať cestovné lístky. Bodyguardov by mu robila vždyprítomná autobusová čata samozrejme.
A každé vozidlo by malo kamerový systém s kamerou pri každých dverách. Čo na tom, že cetovné by sa zvýšilo na cca 50,-Sk za jednu jazdu. Cestujúci by to určite radi privítali, veď ich bezpečnosť je predsa prvoradá. ? ? ?