Reply on: Peter #37514:
Az na drobny detail, "mytisci" nemaju problem chodit po povrchu...
vid odkazy na konci tohto prispevku.
takze dovod pre zapustenie trasy v Petrzalke je iny... a to, ze nad metrom mala byt centralna komunikacia sever-juh - vsimli ste si, ako sa musite krutit, ak sa chcete dostat cez stred Petrzalky v severojuznom smere, alebo preco Pajstunska v urcitom mieste zrazu "uskoci"? to je preto, lebo neexistuje planovana hlavna ulica cez stred - oznacovana ako Jantarova, alebo "komunikacia B" - existuju jej provizorne kusky od stareho mosta po Vlastenecke namestie a potom zas kusok od Technopolu okolo Drazdiaka. Momentalne sa zvazuju obe varianty cestneho dopravneho riesenia Petrzalky, teda s vystavbou Jantarovej aj bez nej.
Moskovske metro na povrchu:
http://www.urbanrail.net/eu/mos/pix/L4-kuntsevskaya.jpg
http://www.urbanrail.net/eu/mos/pix/L4-filyovskiy-park.jpg
Peter
Som tu na fore new. Cital som par vasich prispevkov.
MHD mam ako hobby. Hlavne sa zaujimam o metro ako dopravny system. Tak isto ma zaujima aj riesenie nosneho systamu MHD V BA.
Mam celu radu info aj o Bratislavskom metre.
(okrm neho aj metro Praha a metro Paris)
JANCI ty si hladal nejake knihy o Prazkom metre,
mam ich k dispo niekolko.
Ako archivne materialy mam aj studie z Prazskeho Metroprojektu ohladne metra v Bratislave.
Rad by som hodil rec na tuto temu.
PLS kontaktuj ma na e-mail:
mes_moires@hotmail.com
Btn us, metro je super vec, ale myslim si, ze Ba
tazke metro (zatial) nepotrebuje.
Kludne jej postaci rychlodrazny system podobny
tomu v Stuttgarte.
P.S. Firma Reming Consult a.s.
predlozila navrh riesenia MHD V Ba
Najdete ho na www.reming.sk
Peter.