Kockac:
Ja rozhodne "nesprdnem" nieco len tak prenic-zanic.Chcel so len poukazat na skladbu vozidloveho parku a vyjadril som k nemu svoj nazor.
Ja rozhodne "nesprdnem" nieco len tak prenic-zanic.Chcel so len poukazat na skladbu vozidloveho parku a vyjadril som k nemu svoj nazor.
Kolko typov musi byt, aby to nebol jednotvarny park? Potom nedoporucujem ani Brno, lebo tam je tiez jednotvarny elektrickovy vozovy park, zlozeny "len" z vozov K2, K2R, inak rekonstruovane K2, T3, T3R (mali by byt, ale nejak som na ne nemal stastie), KT8D5 a KT8D5N, co je naozaj zufalo malo. ;-))) Taktiez neviem, co sa Ti (Vam) nelubi na 21Tr, mne sa pacil. Ale mozno je to tym, ze ja, suc vychovany vozmi Kazisa, ups Karosa, 7xx, hykam stastim nad kazdym vozom, v ktorom mam strop nad vyskou oci. :-)))
Spectre
Takže, v piatok kedy som toto krásne mesto (znovu) navštívil som mal v úmysle odviezť sa hlavne šerblom RT6N1 #1801, ktorý po oprave zase jazdí. Táto električka len utvrdila môj názor na ČKD-DS, osobne neviem, koľko komu zaplatili, aby ten šrot znovu dostal povolenie, ale pre bezpečnosť cestujúcich by mali všetky RT6 ZOŠROTOVAŤ!!!
Základné vlastnosti RT6N1:
-Maximálna rýchlosť: Vďaka motorom vysokého výkonu dosť veľká
-Akcelerácia: Horšie ako K2 !!!!
-Brzdenie: OVEĽA horšie, ako tá najhoršia K2 !!!!!!!! Na rovine zo zásady do šmyku a dole kopcom sa to zastavilo iba na kláty
-Zvuky: 1)Pri rozbiehaní, alebo brzdení vydáva výzbroj konštantný zvuk o výške cca. 1kHz - bez ohľadu na rýchlosť.
2)Stredný podvozok sa išiel rozpadnúť.
3)"Kvalitné" prevodovky, ako v KT8 a T6
-Pocity z jazdy: Stredný článok strašne pukal, zatiaľ čo ostatné sa nebezpečne nakláňali (aj na zastávke). Celý voz má asi pneumatickú stabilizáciu vodorovnej polohy, alebo čo, pretože to furt robilo "pfff-pfff". Ajtak sa to miestami išlo celé prevrátiť.
-Design: Zvonku to nie je zlé, vnútri však majú okná tesnenia, ako vo vlaku. Vysokopodlažná časť električky má schody asi ako Sanos = horolezecký výstup
!!VAROVANIE!! RT6ku pofotiť, ale v žiadnom prípade nenastupovať vtedy, ked bude voz jazdiť. Pre tých, ktorí neuposlúchnu radím ešte, aby sa vystríhali jazdy v strednom článku. Samovrahovia môžu do stredného článku nastúpiť.