Keď nastúpim do dopravného prostriedku, chcem sa presvedčiť, či som správne nastúpila a v linke, ktorou necestujem pravidelne si chcem overiť kde mám vystúpiť, alebo prestúpiť. Myslíte, že elektronické oznamy mi dajú odpoveď na tieto otázky. Doteraz sa mi to nepodarilo zistiť. Vo väčšine vozidiel sú pripravené plochy na reklamy. Ako som videla v zahraničí na plochách nad dverami a naproti dvier sú vyznačené spoje miestnej hromadnej dopravy a každý si môže preveriť kam sa príslušným spojom dostane. Ako viem v 208-ke sú elektronické tabule, ktoré tieto údaje uvádzajú. Sú pekné, ale nepraktické a určite boli aj drahé, ale ak je spoj plný ľudí budete sa tlačiť dopredu, aby ste si pozreli túto tabuľu. Ak si chcete údaje na nej zistiť musíte, lebo z iného miesta v dopr. prostriedku nič nevidíte. tak načo je taká vymoženosť. Niekedy menej je viac.
Nie je to jedno?
V prípade, že sa jedná o klobásu, tak 1/2, čiže cca 14.
Ámos
Re #36593 BigMac: Aj 5,8 megawatt je lepších ako nula, že? (Vieš mi povedať odber el. energie DPB?) A smeti, tie budú vždy. Naspäť do 19.storočia, kedy z celého domového odpadu zostal len hnoj a popol sa už nikdy nevrátia.
Mne sa tiež nelúbi, že sa opravujú staré vraky. Ale vďaka bohu aspoň za to, lebo keby sa nie, tak množstvo liniek už nie je, lebo nové busy by určite nedošli a neviem ako by vyzerala dnešná výprava. Teda čím by bola zabezpečená. A bohvie kedy nové busy vôbec dôjdu. Osobne si myslím, že ani budúci rok nie a tak koniec 2006 je pre mňa reálny. Kým bude čo plynofikovať...
Ktoré výpočty myslíš? Rád ti ich objasním.
Re #36592 Vladimír: Vďaka vyraďovaniu Ik280 by celkový počet vozidiel mal byť už pod 500. Ale aj tak máš pravdu. Veď ja som to napísal zo srandy.