Amos: k tým plynobusom. Daj už pokoj s akožegenerálkami. Keby sa nakúpili hotové plynáky, bolo by to v konečnom dôsledku o tretinu lacnejšie ako tieto nepodarky, ktoré viac jazdia za tatrou na tyči do dielne, než vlastnou silou po linke. Plynový motor je geniálna vec, CNG ako palivo taktiež, len v DPB zas ktosi čosi nedotiahol až do konca, snáď vo viere, že nejak bolo alebo bude. Ak ma memory neklame, aj Ikarus 435 a 415 bol v CNG verzii. To sa este vtedy nevedelo, že budeme chcieť byť ekologickí? Vedelo a
Ámos
Re #36593 BigMac: Aj 5,8 megawatt je lepších ako nula, že? (Vieš mi povedať odber el. energie DPB?) A smeti, tie budú vždy. Naspäť do 19.storočia, kedy z celého domového odpadu zostal len hnoj a popol sa už nikdy nevrátia.
Mne sa tiež nelúbi, že sa opravujú staré vraky. Ale vďaka bohu aspoň za to, lebo keby sa nie, tak množstvo liniek už nie je, lebo nové busy by určite nedošli a neviem ako by vyzerala dnešná výprava. Teda čím by bola zabezpečená. A bohvie kedy nové busy vôbec dôjdu. Osobne si myslím, že ani budúci rok nie a tak koniec 2006 je pre mňa reálny. Kým bude čo plynofikovať...
Ktoré výpočty myslíš? Rád ti ich objasním.
Re #36592 Vladimír: Vďaka vyraďovaniu Ik280 by celkový počet vozidiel mal byť už pod 500. Ale aj tak máš pravdu. Veď ja som to napísal zo srandy.