Reply on: Bigmac #36594:
A na školách sa učí len fyz, mat a anj? A predstav si, že po 11 rokoch hrania na flautu(2), trumpetu(4) a saxik(5) by som aj tu hudobnú zvládol. Re #36593 BigMac: Aj 5,8 megawatt je lepších ako nula, že? (Vieš mi povedať odber el. energie DPB?) A smeti, tie budú vždy. Naspäť do 19.storočia, kedy z celého domového odpadu zostal len hnoj a popol sa už nikdy nevrátia.
Mne sa tiež nelúbi, že sa opravujú staré vraky. Ale vďaka bohu aspoň za to, lebo keby sa nie, tak množstvo liniek už nie je, lebo nové busy by určite nedošli a neviem ako by vyzerala dnešná výprava. Teda čím by bola zabezpečená. A bohvie kedy nové busy vôbec dôjdu. Osobne si myslím, že ani budúci rok nie a tak koniec 2006 je pre mňa reálny. Kým bude čo plynofikovať...
Ktoré výpočty myslíš? Rád ti ich objasním.
Re #36592 Vladimír: Vďaka vyraďovaniu Ik280 by celkový počet vozidiel mal byť už pod 500. Ale aj tak máš pravdu. Veď ja som to napísal zo srandy.
galiyosha
Pise sa tam o predpokladanych financnych prostriedkoch 230 milionov Sk bez DPH. Nenasiel som ani pocet vozidiel, ani mi nie je jasne, ci sa jedna len o plynofikaciu, alebo aj o GO. Podla bodu III.2.1.3 vsak asi pojde aj o GO. Kazdopadne predpokladane trvanie je do 12/2009 -- to znamena, ze v Bratislave sa budeme v B741 vozit este v roku 2015(!). Toto je chore...
Celkom sila je aj to, ze podmienky je si mozne prevziat 1. 12. 2004 a lehota na dorucenie ponuk je 7. 12. 2004. Chutna je aj nutnost preukazat "potvrdenie od Slovenského plynárenského priemyslu a. s. Bratislava, že uchádzač je aliančným partnerom Slovenskej plynárenskej spoločnosti v oblasti prestavby autobusu KAROSA B 741 na pohon CNG", ako keby SPP malo na plynofikaciu monopol.