Beriem spat svoju prechadzajucu poznamku. SPP sice na plynofikacie fakticky nema monopol, ale je momentalne jedinym "osvedcenym hromadnym dovozcom" plynovych zariadeni s "osvedcenim o technickej sposobilosti typu sucasti, vystroja a vybavy vozidla pre typy plynovych zariadeni pre pohon cestnych motorovych vozidiel stlacenym zemnym plynom" pre Karosy B731, B732 a B741. Blizsie vid strana 59 dokumentu http://www.telecom.gov.sk/doprava/cesta/lpg.pdf. V zozname "Zmluvnych pracovisk osvedcenho hromadneho dovozcu a vyrobcu plynovych zariadeni Slovensky plynarensky priemysel s.p." (SPP je sice uz nejaky ten piatok akciovka, ale budiz...) je aj DPB, diviza autobusy.
V clanku http://www.hnonline.sk/1-10023650-15014610-k0D000_detail-0d datovanom 6. 10. 2004 sa pise, ze "Medzi najvýznamnejšie investície podniku v tomto roku patrí modernizácia a prestavbu autobusov na pohon stlačeným zemným plynom (CNG), na ktorú spoločnosť vyčlenila 103 mil. Sk. Prestavba, ktorú DPB vykonáva vo vlastných dielňach, predĺži životnosť autobusov a kvalitu prevádzky bez opráv, zároveň zníži náklady na pohonné hmoty." O "kvalite prevadzky bez oprav" pomlcim, ako je to vsak s tym vykonavanim vo vlastnych dielnach? To znamena, ze autobus dojduvsi po generalnej oprave zo Zlineru alebo generalnej "oprave" zo Starka je nasledne splynofikovany priamo v DPB?
V clanku http://www.hnonline.sk/1-10023650-15014610-k0D000_detail-0d datovanom 6. 10. 2004 sa pise, ze "Medzi najvýznamnejšie investície podniku v tomto roku patrí modernizácia a prestavbu autobusov na pohon stlačeným zemným plynom (CNG), na ktorú spoločnosť vyčlenila 103 mil. Sk. Prestavba, ktorú DPB vykonáva vo vlastných dielňach, predĺži životnosť autobusov a kvalitu prevádzky bez opráv, zároveň zníži náklady na pohonné hmoty." O "kvalite prevadzky bez oprav" pomlcim, ako je to vsak s tym vykonavanim vo vlastnych dielnach? To znamena, ze autobus dojduvsi po generalnej oprave zo Zlineru alebo generalnej "oprave" zo Starka je nasledne splynofikovany priamo v DPB?
galiyosha
Pise sa tam o predpokladanych financnych prostriedkoch 230 milionov Sk bez DPH. Nenasiel som ani pocet vozidiel, ani mi nie je jasne, ci sa jedna len o plynofikaciu, alebo aj o GO. Podla bodu III.2.1.3 vsak asi pojde aj o GO. Kazdopadne predpokladane trvanie je do 12/2009 -- to znamena, ze v Bratislave sa budeme v B741 vozit este v roku 2015(!). Toto je chore...
Celkom sila je aj to, ze podmienky je si mozne prevziat 1. 12. 2004 a lehota na dorucenie ponuk je 7. 12. 2004. Chutna je aj nutnost preukazat "potvrdenie od Slovenského plynárenského priemyslu a. s. Bratislava, že uchádzač je aliančným partnerom Slovenskej plynárenskej spoločnosti v oblasti prestavby autobusu KAROSA B 741 na pohon CNG", ako keby SPP malo na plynofikaciu monopol.