Kubovič je jeden z mála inteligentných ľudí, čo pôsobia (najmä) v komunálnej politike... A neviem, čo sa ti na tom nezdá, však DP prefláka dosť peňazí...
Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Hmm, ten projekt Remingu má aspoň akú-takú myšlienku. Myslím si však, že NDS v trase zamietnutého metra, t.j. Dúbravka-Vinohrady a Petržalka-Ružinov by bol výhodnejší. Falošný okruh lepšie obslúži centrum. Projekt Remingu by bol výhodný iba pre tých, ktorí sa ptrebujú dostať cez centrum a nie do centra.
Samostatnou kapitolou je filiálka. Obávam sa, že po peronizácii by sa tam nevošlo ani to, čo v súčasnosti na hlavák. A bolo by to asi svinsky drahé, najmä to napojenie na hlavnú stanicu (ako inak, než dlhým tunelom v oblúku). Filiálka by sa dala použiť na ukončenie niektorých Os vlakov od Trnavy a Galanty - ako to pôvodne predpokladal územný plán (nech mu je šuplík ľahký) v dvoch z troch variantov - ale nič viac.
Vševedko: nezavezna otazka? Co je podla teba HODNOTA PRIPRAVY?? Dnes sme to s BigMacom v niecom vykumali a som zvedavy co na to povies ty, ?ale takmer sa tvoja byvala neklobasa palicova otocila na Radiovke kolom cez parovodie.
hej, volakedajsia 54 viezla relativne dost ludi z dolnych honov az po stary rozhlas a v opacnom smere po zimny stadion, na sucasnej 78 je dobre vidno ze sa v smere do petrzalky po trnavske myto vyprazdni a dalej ide relativne prazdna, z petrzalky detto. (uvazovana ranna spicka, popoludnie to vyzera obdobne akurat sa vymenia smery). Pritom to co sa uvadzalo ako jeden z dovodov rozdelenia - zrusenie odbocenia vlavo na racianskom myte je blbost, kedze sa to dalo vyriest podobne ako s linkou 39!
78 totiz na zastavkach Astronomicka a M.Hella vymeni asi 50% cestujucich. (na Astronomickej hromady ludi zo 78 prestupuju na elektricky, na M.Hella na ine busy). Keby sla len po Trnavskej, bola by to dalsia pseudopochybna zmena, ako bolo zrusenie a roztrhnutie 34,54 cez mesto. Jednoducho by sa tym narusili osvedcene prestupove uzly.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo