Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #36492:
Skutočne začínam mať dojem, ako keby sa nejaké veci začali v DPB na dobré obracať. Tak je to aj s tým hlásením zastávok.
Asi by som nemal rýpať, ale pomohla by mu ešte trochu vyššia hlasitosť a kompletné narozprávanie zastávok odznova 😛
Reply on: si #36422:
Myslím, že to by si mal vedieť, že Bratislava je široko-ďaleko známa tým, že poslanecká sféra sa veľmi mieša do dopravy. Ak by som to mal zjednodušiť, častokrát doslova trasy nevymýšľa DPB, ale nejaký poslanec, ktorý svoj blbý nápad poistí nejakou vyhrážkou na dotácie či pripomenutím o 100%-tnom vlastníctve DPB mestom.

Mnou tu síce svojho času viacerí opovrhli, ale stále sa držím názoru, že mesto sa nemá čo montovať do linkového vedenia, výpravy, intervalov a takých vecí. Reči o kontrole mestského podniku zmietam zo stola. Prax potvrdzuje - všeobecne sa za najlepšie slovenské MHD považujú tie, kde sa mesto vôbec o organizáciu linkového vedenia nestará.

Re #36423: No... ak nikomu inému nevzala, tak je to v pohode, nie? (Hlavne, ak Ti ten pridaný kredit zostal platný aj po návrate do BB 🙂 )

Re #36451 jarda: To je síce fakt, ale strata tohto spojenia je DOČASNÁ (kým L17 nepôjde aj smerom do Karlovej Vsi cez Nám. SNP a tunel).

Re #36470 ufo: Neviem, možno tá L78 mala na Astronomickú zachádzať, tak ako dnes L67. Okrem toho, L67 mala byť rozdelená na dve linky - s konečnou na Astronomickej. Ktovie, možno tá linka Podunajské Biskupice - Astronomická mala byť silnejšia ako súčasná L67 a mala mať tiež funkciu návozu Dolných honov na Astronomickú.

Re #36485 Emo: A prečo Ámos chce zakázať vodičom krátke nohavice? ?
ahojte!

novy album na stránku http://www.trains.hu

Boly sme v Českách na úzkorozchodné trati okolie Mladějov na Moravě. Dalši fotky z Brno hl.n.

http://www.trains.hu/eur/4a10-cz/front.htm
Reply on: d3k0 #36460:
Veď ja takto mrznem v InterCity vlaku kazdy tyzden ... to by bola sranda, taka vykonna ale neovladatelna klima v kabine : cestujuci v kraťasoch, vodič v chlpatom rolaku ? ? ?
Reply on: TeBeCe #36492:
Vidíš, nikdy sa to tak nerobilo, ale začína sa robiť. 😉
? 7101 ? skoro som usta zabudol zavriet ked sa ozvalo hlasenie zastavok ? ako to, ze doteraz sa to nedalo (videl som tam BUSE hlasic) ???
Reply on: Andy #36489:
Hmm... no tak to ti potom o Kubovicovi nieco budem musiet povedat... Ale radsej osobne 🙂
Reply on: COLOR #36488:
V článku píšu o miliarde a navyše Kubovič nepovedal presne, že DPB má rezervu miliardu. 😉 BTW tá veta mi skôr pripadá, ako keby hovoril o tom, že peniaze v MHD chýbajú kvôli DPB. 🙂
Reply on: COLOR #36486:
Kubovič je jeden z mála inteligentných ľudí, čo pôsobia (najmä) v komunálnej politike... 😉 A neviem, čo sa ti na tom nezdá, však DP prefláka dosť peňazí...
Reply on: d3k0 #36487:
Tebe sa zda, ze v DPB su rezervy za 2 mld.? Ja mam pocit ze to je do 200-300 mil. Sk.
Reply on: COLOR #36486:
A nema pravdu? Teda ak nemyslel prave redukciu spojov... 🙂
Reply on: Vševedko #36445:
Mal som na mysli pracovisko vodiča. Nepochopili sme sa, ja som reagoval na Ámosa ako hovoril, že by vodičom zakázal nosiť kraťasy = krátke nohavice. ? Práve preto to vnímam ako problém, keď veľa vozov nemá klimatizáciu vo vodičovej kabíne a aj tie čo ju majú tak mnohým nefunguje.
Reply on: d3k0 #36482:
Aha, hrame sa na urazeneho, hej? ? Okej, vyriesime si to inde.
Máme jeden s najlacnejších rýchlych netov v Európe. že sa ja trápim s týmto, s čím som teraz pripojený. ?

http://spravy.pravda.sk/sk_ekonomika.asp?r=sk_ekonomika&c=A041018_193226_sk_ekonomika_p02
Reply on: COLOR #36481:
Lebo piercing.
Reply on: d3k0 #36480:
Preco v tom povodnom prispevku bol odkaz na localhost, ty lama? ?
Reply on: si #36471:
Zrusenie laveho odbocenia na RM prebehlo az na zaciatku prazdnin v roku 1999 (dokaz: http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&typ=ikarus_280&no=0&id=27302aeef1f022f2f0f9f121&text=1902&v_popise_thumbnailu=on&v_popise=on&v_datume_a_nicku= ), teda 2 roky po zruseni 34, 37 a 54. Ako dovod sa uvadzala iba neprejazdnost Sancovej a Legionarskej - co ale bola aj pravda, lebo tie dopravne zapchy kvoli lavemu odboceniu na Mytnu boli hrozne.
Reply on: El Sergio #36475:
Ak nam to Reming dovoli... Ma totiz copyright...

Re #36473 Vševedko: V pripade 34, 37 a 54 si dovolim nesuhlasit - aj ked ma asi vsetci teraz ukamenuju... Vysledkom takychto dlhych priebeznych liniek bola okrem pohodlneho cestovania aj velka nepravidelnost dopravy. Kolko x sa stalo, ze sli dve-tri 54ky za sebou? System dlhych priebeznych liniek som si odskusal pred mesiacom v Philadelphii. Cakal som na bus, ktory nechodil a nechodil, a potom prisli 3 naraz - lebo sa predtym trepali asi 45 minut cez mesto... Na ruseni 34, 37 a 54 teraz vycitam iba to, ze sa udialo bez vybudovania akehokolvek prestupneho uzla, kde by koncili nove linky, ktore nahradili stare, a tak nie je zabezpeceny prestup z 34 na 86, z 78 na 34 ani z 94 na 78. Zial aj to je vysledok minimalneho zaujmu budovat prestupne uzly v tomto meste. 😞 A len na zaver - vtedy oficialnym dovodom na rusenie 34, 37 a 54 bola neprejazdnost Sancovej a Legionarskej ulice. Dnes su tieto ulice uz prejazdne...
Reply on: Vševedko #36473:

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.