"A ktym dvojickam a spanielskej stanici a ruskom metre a pod. by som povedal, ze nieje dolezite kde boli ti ludia, ale co robili vlady resp. predstavitelia ich statov..." Tak toto je ZAKLADNY omyl, z ktoreho dnes terorizmus zije. Rovnako by si mohol zdovodnit aj invaziu do Iraku, s ktorou nesuhlasis, cim by si sam sebe protirecil. Takuto donebavolajucu blbost som uz dlho necital.
Re #34842 Clansman: Hm, len sa mi to zda, alebo nejaky fanusik Current 93 na fore iMHD? Inak s tebou suhlasim -- az na toho Busha, ktoreho sposoby mi stale nesmierne prekazaju.
Re #34845 Emo: Cisty alibizmus z tvojej strany. Ludia v strednej Europe velmi radi zabudaju. Za komunizmu bolo lepsie a podobne... Hlavne, ze 1968 sa vsetcia pytali "kde je ten Zapad, aby nam pomohol?" -- a ked ten "Zapad" na nejaky podobny rezim zautoci (hoc su jeho pohnutky hocako pochybne), zrazu sme najvacsi obrancovia cudzej suverenity...
Cakal som dnes (12.9.04) na Hlavnej stanici na nocak mal ist 3:20 ale nakoniec sa pohli az o 3:50. A dovod, ze meska jeden autobus, tak musia autobusi cakat-to som sa dozvedel od dispecera, ktory si kludne pofajcieval cigaretku opreti o sluzobne auto. Co by sa stalo keby isli nacas?
To, co navrhujes, je vcelku inteligentne, ibaze na to vrchnost DPB este neprisla. Kontrola vodicov trolejbusov prebieha napr. v DP Presov na niekolkych urovniach: dispecer sa moze o tom-ktorom trolejbuse dozvediet vsetko, pocinajuc rychlostou v lubovolne zvolenom mieste a case, pokracujuc meskanim, ev. naskokom, aktualnou i celkovou spotrebou elektriny v kilowatthodinach, a konciac napriklad hmotnostou vozidla v lubovolnom okamihu (hmotnost vozidla priblizne vypoveda o jeho obsadenosti cestujucimi).
V BA sa toto nerobi. Ak by napr. doslo k meraniu spotreby elektriny u bratislavskych trolejbusov a naslednemu financnemu postihu (resp. bonifikacii pri znizenom odbere), bratislavski trolejbusari by sa naucili jazdit co najplynulejsim stylom - co najrychlejsi, ale zaroven plynuly rozjazd na 60 km/h a volnym vybehom az k nasledujucej zastavke, kde jemne a plynule dobrzdenie na nulu. Samozrejme, v istych situaciach sa musi jazdit stylom brzda-plyn, zvlast v hustej premavke, ale vseobecne by to trolejbusy prinutilo jazdit plynulejsie.
Moj otec velmi na dava na MHD co neznasam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a preto ma to velmi sere !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Caute, dnes som siel busom 4215, linka 93 aj do mesta cosi po tretej, aj z mesta cosi po stvrtej. No dakujem pekne. Vodic by mal navstivit psychologa, co vystrajal ... Nervny bol, podrazdeny, aj ta jazda... Chudatka duchodkari. ?
galiyosha
Re #34842 Clansman: Hm, len sa mi to zda, alebo nejaky fanusik Current 93 na fore iMHD? Inak s tebou suhlasim -- az na toho Busha, ktoreho sposoby mi stale nesmierne prekazaju.
Re #34845 Emo: Cisty alibizmus z tvojej strany. Ludia v strednej Europe velmi radi zabudaju. Za komunizmu bolo lepsie a podobne... Hlavne, ze 1968 sa vsetcia pytali "kde je ten Zapad, aby nam pomohol?" -- a ked ten "Zapad" na nejaky podobny rezim zautoci (hoc su jeho pohnutky hocako pochybne), zrazu sme najvacsi obrancovia cudzej suverenity...