Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #33700:
presne si pomenoval zvratene uvazovanie bratislavskeho DP. Apriori neuvazuje o zakaznikoch ale o zlodejoch. Ver mi, ze keby tento dopravca nemal monopol, urcite jeho sluzby nikdy nevyuzijem. Stalo sa mi napr. v Helsinkach, ze uniformovani revizori prichytili cloveka s neoznacenym cestovnym listkom, tvrdil ze na to zabudol. Revizor ten listok zobral, oznacil a vratil cestujucemu. Pokial u sbea nemas ani neoznaceny listok, tak si asi naozaj chcel cestovat nacierno a pokuta ti pravom plati.
Reply on: COLOR #33708:
Trolejbusy sa riadia tiež zákonom o dráhach ako električky.
Reply on: tr3mp #33690:
Cize v trolejbuse ma nema pravo kontrolovat ani usmernovat nikto ?
Reply on: Valec #33700:
Budú mať aj v Prešove a že vraj aj v Košiciach. A inak máme tu #33700!!!!!! ?
Reply on: padelek #33644:
Ja viem ze motoricky su aj lepsie vozy od 2626, ale 2626-tkovych vozov je teda dost 😞

KUPUJE TU NIEKTO DENNE VECERNIK???
Reply on: Dispecer #33704:

Mne nie. Pripomina mi skor tie "stahvacke" Karosy B73x. ?
Nezdá sa vám, že Ikarus 415 2004 vyzerá ako pracovné vozidlo na tejto fotke:http://imhd.sk/ba/?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f2f0f1edf4f0f0f2&no=5&id=27302aeef2f023f4f0f0f221
DOBRA TEMA CHLAPCI. ?
MAM NOVE PC. ?
Reply on: tr3mp #33695:
hm, a to som si vravel, ten smajl je tam aj tak navyse, kazdemu musi byt jasne, ze je to ironia.
Reply on: Pepino #33699:
Na Slovensku sa označovače blokujú aj v Žiline. Ako je to v Nitre neviem. A pokiaľ sa nemýlim, inde elektronické označovanie lístkov nemajú. A prečo by nemal DP právo blokovať označovače. To by si potom ani ty nemusel mať právo zamknúť si byť, keby ti z neho niekto chcel vyniesť to, čo v ňom práve ukradol.
Zaujimava diskusia o cvikani si listkov. Myslim si, ze je to kradez, ked niekto cestuje na cierno, ale nechapem, na co sa blokuju oznacovace? Ma na to dopravca vobec pravo? Ja som sa s takym niecim zatial nestretol okrem BA. Pravidelne si cvikam listky, ale vela krat sa mi stalo, ze oznacovac bol pokazeny a pokial by v buse boli revizori, tak v takej plnej 70-ke nemam sancu si listok cviknut do 15 sekund! A toto sa mi stalo uz viac krat. Tak isto pripad, ked nastupi do busu cela trieda ziakov. Nemaju sancu si do 15 sekund listky oznacit? Ma vobec dopravca pravo vyzadovat cbiknutie do urciteho casu?
Reply on: n #33697:
Ja som asi pred 3 rokmi nastúpil do 202, kde už revízor bol, a na tej zastávke už nič nezablokoval, a kontroloval ďalej. A asi pred pol rokom sa mi cestou v 201 stalo, že revízor nastúpil, vôbec nič nezablokoval a začal kontrolovať.
Reply on: Polychrono beach #33670:
cital si nejaky predpis pre pracovnikov tarifnej kontroly? ja si MYSLIM opakujem myslim, ze je tam napisane, ze musi VZDY dat kluc do pocitaca, lebo inak to nebude na karte a nezablokuju sa oznacovace.. a z osobnej skusenosti viem, ze nikdy nekontroloval revizor umna vo voze bez toho aby mi dal kluc ci uz z vonka alebo znutra..
Reply on: tr3mp #33695:
Veru nepochopili. Až teraz som si všimol toho smajla 🙂 Oukej, no... ☺
Reply on: mickey #33691:
Tak sa mi vidí, že Vladimír a Andy nepochopili tón Tvojho príspevku ?
Reply on: Andy #33692:
Jasné. Novinári - platení prekrúcači pravdy 🙂
Jednou z vecí do ktorých "vidím" je doprava. A keď vidím, aké sprostosti sa tliachajú o doprave v médiách, privádza ma to k rozhodnutiu vôbec neveriť médiám - v oblastiach, do ktorých nevidím, ešte menej ako neveriť.
Reply on: J #33680:
Myslím si, že je to nezmysel. Revízor často ani nemusí mať záujem, aby boli označovače zablokované ihneď. Pokojne môže nastúpiť do L21 pri SAV s úmyslom kontrolovať až za Patrónkou. Neviem si predstaviť, ako by sa posunkami s vodičom dorozumievali, na ktorej zastávke sa má označovač zablokovať.
Blokovanie označovačov by malo byť samozrejme nezávislé od vodiča a nezávislé o akéhokoľvek fyzického kontaktu s palubným počítačom. Niet nad systém ako napr. v DPMŽ, kde revízor blokuje označovač priložením svojej karty k ľubovoľnému označovaču vo vozidle. To je efektívne riešenie a nie ten bratislavský nezmysel. Pravdou však je, že v BA sa toto uplatniť nemôže, pretože nemáte v označovačoch čítačky kariet. Riešením by ešte mohla byť ďalšia možnosť, ktorá údajne v ponuke je, a síce blokovanie označovačov"diaľkovým ovládaním". V dnešnej dobe, keď si rádiovo vedia na diaľku prehadzovať výhybky trolejbusy už skutočne nemôže byť problém, aby bol revízor vybavený prenosným "vreckovým" vysielačom signálu na blokovanie označovačov.

Re #33681 si: Vidím, že si rozumieme 🙂 Tvoj príspevok som prečítal až po dopísaní svojho.

Re #33684 J: Magnetom si vodiči neotvárajú dvere na Karosách len v Prahe, ale aj v Brne, Ostrave, Žiline, Banskej Bystrici, Prešove, Košiciach, Poprade, Martine, Prievidzi a hádam aj v SAD Bratislava, pokiaľ kupujú nové Karosy ?

Re #33691 mickey: To, že niečo vraveli v Lampárni, v žiadnom prípade nemusí znamenať, že je to pravda. Prinajmenšom to UŽ nemusí byť pravda.
Viem, že istý čas bola istá "legislatívna diera", ktorá neumožňovala v praxi kontrolovať cestovné lístky v električkách a trolejbusoch, ale to už bolo dávno dávno poriešené.
Reply on: mickey #33691:
No sorry, ale televízii by som moc neveril, oni tam už narozprávali toľko "pravdy"...
Reply on: tr3mp #33690:
nechcem sa Onka zastavat, ale ked to hovorili v lamparni, tak to musi byt pravda. zakon-nezakon.
🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.