re fobust, many 5valce: 1321 nie je man ale renault. a to je 6valec. pricina vibracii a klepotu je kdesi inde: pani magori motorarenski maju falosny dojem, ze volnobezne otacky su vyrobcom udavane zle a standartne ich stavaju o 100/min nizsie ako maju byt. vraj to setri naftu. naftu mozno, ale tomu motoru to urcite neprospieva, ked piest strpa vo valci a kruzky ryju do vlozky, netahaju film, ale prepustaju cele kaluze oleja...atd... ale usetrime cele 2 litre drahej nafty!
Pri jednodňovom rozdieli to nemá moc zmysel a neefektivita víťazí nad logikou.
bigmac
podla coho sudis, ze klbove vozidlo da rozmaznanemu vodicovi zabrat?
osobne som presvedceny o opaku a to je tvrdenie, ze rozmaznany vodic nesadne prave do tuheho voza 11, resp.12m a do 15m uz toboz nie. ved v klbaku mas ako vodic najvyssi komfort. keby to odomna zalezalo, tak mame o 50% klbakov viac prave na ukor solovozov. a aj trojclankovym 22m dvojklbom by som nasiel uplatnenie.