Reply on: J #33445:
To je veru pravda, ale vysvetluj to inde... S tym nadsenim by som si vsak nebol tak jednoznacne isty, lebo ta trat nie je sice v zlom stave, ale na zvaroch to riadne buchoce, citit kazdy okoloiduci voz.
Inak, cim si fotil? Alebo to nie ty?
Andy
Zaujímavosti:
- Vo Van Hooloch majú 3-riadkové vnútorné displeje. Prvý riadok oranžovou farbou linka a konečná, druhý riadok červenou nasledujúca zastávka a tretí priebežná trasa.
- Trolejové vedenie je pružné, na milimeter presné armatúry, všeobecne logicky stavané, v podjazdoch vedenie na pravej strane cesty, stĺpy sa nachádzajú mimo chodníka, teda až na tráve, aspoň sa po nich dá chodiť narozdiel od BA. Mnoho zaujímavých kombinácii zjazdových a rozjazdových výhybiek
- V centre pod nejakou významnou soľnou či akou skalou je pekná brána, ktorou chodia trolejbusy, neskôr budú fotky
- Mali tam očividne kompletné prečíslovanie. No narozdiel od toho bratislavského prečíslovania, kde sa linky rušili, v Salzburgu práveže vznikali linky nové.
- Zaujal nás človek v oranžovej veste, čo behal po meste autom, fotil všetky označníky zo všetkých strán a z cestovných poriadkov niečo opisoval do PDA.
- To mesto má všade hrozne úzke uličky a takmer všetko kĺbové vozidlá, že našim rozmaznaným vodičom by to dalo zabrať...