Reply on: S499.1023 #33130:
Pri študovaní toho linku som konzumoval makovo-tvarohový koláč a skoro som sa zadrhol, čo som sa tak rechtal. Isto bars mocno výstižné.Re #33138 S499.1023: Škoda len, že legendárny argument z prostredia DPMP "Bolo by to bars zložite" sa nedostal na stránke v originálnej podobe

galiyosha
Zober si napriklad cast Dvorov v sucasnosti obsluhovanu najma a-81 a a-90. Tito ludia sa v sucasnosti za par minut dostanu na druhy breh Dunaja. Ako to bude po vystavbe nosneho systemu? Bud im ponechaju stavajuce autobusy (co nie je prave idealne), alebo budu musiet absolvovat martyrium napajac - nosny system, pricom -- kedze nosny system bude Dunaj krizovat v oblasti Stareho mosta -- sa im cesta podstatne predlzi. Jedna elektrickova linka v mierne upravenej trase napriklad dnesnej a-90 by to riesila. Rovnaky problem bude mat oblast Ovsista.
Druha vec, co ma stve, su tie vsadepritomne napajace. Stale sa omiela, ako vymiznu z Petrzalky neekologicke a financne nevyhodne autobusy. Trolejbusove trate sa vsak objavuju az v planiku na rok 2025. Trolejbusy sice su vyraznym zlepsenim z ekologickeho hladiska, pri stave bratislavskeho trakcneho vedenia vsak rychlost cestovania urcite nezvysia -- skor by som sa bal opaku...
Okrem toho mam pocit, ze tie plany boli robene bud pred mnohymi rokmi alebo sa autori sa zabudali medzicasom pozerat na kalendar. V planiku na rok 2010 je su uz zakreslene komplet nova obytna stvrt medzi Lukami a Jarovcami, siesty most cez Dunaj poza Slovnfat a oba vonkajsie okruhy vratane megatunelov pod Karpatmi. (Aspon tak som to pochopil ja. Opravte ma, prosim, niekto, ak sa mylim.)
Aj tak sa vsak nemozem zbavit pesimistickeho dojmu, ze sa postavi trat do Petrzalky (ak vobec), a tam cely projekt nosneho systemu skonci, kedze dojdu peniaze.
Re #33131 yale: To, co popisujes v poslednom bode, nastane prave vtedy, ak vsetky peniaze na MHD odtecu do bratislavskeho projektu METPO.