Reply on: S499.1023 #32997:
Malo byť že prakticky nie je rozdiel. Netreba sa ukájať utópiami a treba fungovať s tým, čo máme a na čo máme. Koľajnicicam na otvorenom zvršku nič nechýba. Treba ich podbíjať a brúsiť, treba robiť oblúky s prechodnicami, netreba ohýbať koľajnice o stĺpy, netreba koľajnie zvárať v oblúkoch rovnými koncami k sebe a bude dobre. V Liberci je koľko tej monolitickej betónovej dosky? Pokiaľ mi pamäť dobre slúži, tak jazdenej ani kúsok, pretože to, čo je, sa nechádza medzi Dolným a Horným Hanychovom. Na používaných tratiach sa nachádzajú trojžliabkové BKV panely a otvorený zvršok...
inak za zastávky na znamenie sa prihováram, na račianskej radiále je jednoznačne favoritom Nový Záhon.
Vladimír
Re #32987 COLOR: Presne tak. Som presvedčený, že nezastavením na zastávke sa ušetrí viac ako 20 sekúnd. Doba 20 sekúnd - to je priemerná doba, ktorú vozidlo strávi na zastávke - kedy ľudia vystupujú a nastupujú. Ale do zdržania musíme ešte počítať brzdenie do zastávky a rozjazd z nej.
Tým teraz nechcem tvrdiť, že treba osekať dve tretiny zastávok. Ja len toľko, že čas 20 sekúnd sa mi nezdá.