Reply on: BMko #32392:
Pozor! Tak potom zase nechápem, pretože taký ten poistný krúžok do drážky som nemyslel, aj keď tie sa používajú asi najčastejšie v rakých veciach, ako ja rozoberám.To čo myslím ja je ako závlačka, akurát má tie konce ohnuté od seba a je vyrobená z pružného materiálu. Tam kde som to videl to bolo vždy v takej konfigurácií, že pod inkriminovanou "závlačkou" bola podložka (taká, ako napr. pod skrutku). Výhoda oproti poistnému krúžku je v ľahšej rozoberateľnosti, ale na spätnú montáž treba kliešte, alebo silné nehty

Vysvetlí mi teda niekto, čo to je za zvrhlosť tá pružná závlačka?
S499.1023
1) Necituj nám tu z nejakej príručky vodiča, tí, čo sa tu momentálne zúčastňujeme diskusie všetci vieme, čo je príprava a žiadne citáty k tomu nepotrebujeme.
2) Ak sa pri zapnutí reverzu zrýchľovač vracia zo základnej polohy do polohy zodpovedajúcej rýchlosti jazdy, tak prechádza polohami, ktoré zodpovedjú NIŽŠEJ rýchlosti jazdy a teda pri postupnom vytáčaní zrýchľovača brzdový brúd postupne nenabieha ale naopak, postupne klesá až na ekvivalentnú hodnotu.
No, ak v tých KE s tými električkami takto jazdíte a ešte sa aj vzájomne presviedčate o tom, že je to tak správne, tak sa nečudujem, že vaše šroty majú už pri 60 prípravu 200A a že v relatívne novej T6 rezonujú kardany tak, že pri 40 nepočuješ vlastného slova.