re spectre, prud pripravy a stupne zrychlovaca:
tabulkova hodnota je 50-70A, v reale aj 250.
stupne mas spravne, jazda po 75., dalej je premosteny. na brzdu vsetky.
pokus sa to vysvetlit aj fobustovi, lebo som mu musel zaslat nepublikovatelne vyrazy formou sms a terazky sa nam demagog urazil
vdaka vopred velika.
tabulkova hodnota je 50-70A, v reale aj 250.
stupne mas spravne, jazda po 75., dalej je premosteny. na brzdu vsetky.
pokus sa to vysvetlit aj fobustovi, lebo som mu musel zaslat nepublikovatelne vyrazy formou sms a terazky sa nam demagog urazil

Spectre
Ešte čo sa týka tých jazdných stupňov, tak som to nemyslel tak, že pri brzde by tam shunty neboli, ale jednoducho sa vypínajú súčasne s pôsobením ZR. Pri jazde je v tej dobe, keď sa spínajú shunty zrýchľovač už premostený, takže ten samotný odpor tam na to nemá vplyv.