re spectre, prud pripravy a stupne zrychlovaca:
tabulkova hodnota je 50-70A, v reale aj 250.
stupne mas spravne, jazda po 75., dalej je premosteny. na brzdu vsetky.
pokus sa to vysvetlit aj fobustovi, lebo som mu musel zaslat nepublikovatelne vyrazy formou sms a terazky sa nam demagog urazil
vdaka vopred velika.
tabulkova hodnota je 50-70A, v reale aj 250.
stupne mas spravne, jazda po 75., dalej je premosteny. na brzdu vsetky.
pokus sa to vysvetlit aj fobustovi, lebo som mu musel zaslat nepublikovatelne vyrazy formou sms a terazky sa nam demagog urazil

Spectre
O čom som s fobustom vyprával bola elektrická (nie výzbroje, všeobecne) stránka vozidla T6A5. Vozy relatívne nové a moderné vyrobené technológiou Tranzistor-Relátko ... skutočne to nechápem. Však v originálnej T6ke predstavuje najvyšší stupeň integrácie súčiastka like MAA741.
Pointa bola v tom, že elektrická výbava je na úrovni roku +/- 1975 a celá napríklad T6ka už mohla byť riadená mikropočítačovo (a pri technickej úrovni T3 ktoré sa vyrábali vo veľkom ešte v 80tych rokoch - grc!). Zjednodušilo by sa zapojenie, zlacnila cena súčiastok (v porovnaní s cenou tramvaje asi zanedbateľná ale aj tak), logicky by sa zvýšila spoľahlivosť a hlavne by sa zjednodušila diagnostika a kazivosť.
Ty asi nemáš prehľad o takomto druhu automatizácie, ale ja som sa tým istú dobu zaoberal, takže si to viem bez problému predstaviť, nakoľko viem, že všetky potrebné veci na to v tej dobe už boli bežne používané a rozšírené. Ono prehľad o computerizovanom riadení asi nemali ani súdruhovia z ČKD, nakoľko vyrábali to čo vyrábali.