Reply on: fobust #32251:
Jo a este samozrejme treba doplnit, ze 200A na kachne nie je to iste ako 200A na T3ke, nakolko tie vozy maju inu hmotnost. Ta kachna by tym padom musela brat viac, ako T3ka ale to nie je problem preratat a nastavit.
Spectre
Zrejme oveľa horšie, ale určite by to išlo aj so súčasným elektronickým OR. Veď pedálom volíš jazdný stupeň - prúd, teda defacto aj akceleráciu a nezaujíma ťa, prečo má kachna stupňov X a T3 stupňov Y. Samozrejme, rozdiel medzi kachnou a T3 je práve kvôli vozidlu ako takému, ale ak by sa to OR správalo čo i len trochu inteligentne, určite by sa dal zabezpečiť súbeh kachny a T3 bez ohľadu na počet stupňov v zrýchľovači (s tým, že pri takomto prevedení by bolo nutné z kachny zrušiť posledný stupeň jazdy, čiže tlačítko maximálneho rozjazdu, alebo prípadne túto vymoženosť integrovať do T3)