Reply on: fobust #32104:
No môj ročník 1969 už termosýtič nemal. A podľa rozprávaní majiteľov kúskov z rokov starších, každý to dával preč, lebo bol problém to zoštelovať. A o Favorite ani nehovorím, tam keď si zabudol, že musíš zošliapnuť plyn až na podlahu, aby sa sýtič vypol, tak si mal smolu. Mám skúsenosť - Piešťany-Bratislava (80 km) - 12 litrov. Na diaľnici neradíš, nešliapeš na spojku, nedochádzaš ku križovatkám, takže nezistíš, že tam máš sýtič...
fobust
Obzvlast ta moja... Prekvapivo zachovala... Samozrejme ze ma miestami koroziu, ale na embecku je to az zazrak v akom stave je. Nic co by sa nedalo vyvarit. Mozno lavy zadny blatnik by mohol byt komplikovanejsi, ale ten sa da zohnat. Karoseriu vsak budem robit ako poslednu. Najprv treba brzdy (tie uz prekticky su), riadenie, prevodovku. Potom sa to moze cele odstrojit, vyvarit, nastriekat, zmontovat. Este by to chcelo nove zadne svetla, ale 520 za jedno nedam. Treba este kuknut inde ako v Stupave. Dalej odvzdusnovaky na brzdy, pripadne nove oblozenie, este ho musim kuknut. Pneumatiky su OK, tie vydrzia este dost, profil je uplne v norme. Riadenie nema ani taku velku volu ako by sa dalo cakat, geometria je spravna, netaha do ziadnej strany, vracia sa do stredu, pneumatiky su rovnomerne zjazdene... Cakal som horise ako toto. Som az milo prekvapeny... To auto ma velky potencial stat sa kvalitnym veteranom. A planujem do neho vrazit 15 000 Sk, co bude bohate stacit, stacilo by aj 10 000, ale ja to chcem mat poriadne. Inac, stalo 16 000.