Vazeny pan Koňar a teraz nasleduje oprava predchadzajuceho textu:
1.V prvej vete malo byt namiesto "nebol" "nebolo"
2.V poslednom odseku malo byt namiesto "skuticne" "skutocne"
1.V prvej vete malo byt namiesto "nebol" "nebolo"
2.V poslednom odseku malo byt namiesto "skuticne" "skutocne"
Majkl
Este jedna vec k ludom z DPB a udrzbe: Kto nadava na DPB, nerobi chybu. Su tam ludia, ktori sa snazia o zlepsenie, OK, poniektorym z nich pripadla ta neprijemna uloha setrit vozokilometre a kazdy rok z nich ukrajovat (nemaju inu moznost). Ale su tam aj taki, ktori na svoju pracu zvysoka kaslu. A aj preto su vozy v BA v takom stave, akom su. Zoberme si elektricky z Krasnan - su v perfektnom stave, lebo to vedie clovek, ktory ma k tomu vztah. Pravda je, ze sme si pomaly zvykli na nieco, co nema vo svete obdoby. Je to hanba pre cele mesto, ze von z garazi sa dostanu take serble, ze vyzeraju, ako by boli vyrobene dakedy v 75.roku. Staci si predsa porovnat Ikarusy 280, ktore vlastni DPB a SAD Bratislava, OZ Bratislava. Vozy s SPZ BAA 49-XX (r.v. 1985, SAD) vyzeraju oproti BAB 39-XX (r.v.1989, DPB), akoby boli o 5 rokov novsie, je tomu vsak naopak.
Staci si zajst do metropoly Madarska, kde tiez jazdia 10 rocne vozy, ovsem bez kusku hrdze, s dobrymi motormi a udrziavanym interierom. Kde je teda problem? V nasej udrzbe (ono, tazko to vobec nazyvat udrzbou).