Reply on: zákazníčka z vidieka #31846:
Vážená pani zákazníčka z vidieka!Keďže ste evidentne nepochopili význam a zmysel týchto stránok a tejto diskusie, tak ešte raz:
Toto diskusné fórum nemá žiadnych zákazníkov, toto diskusné fórum si z vlastnej iniciatívy a za vlastné peniaze vytvorilo pár fanúšikov a my môžeme byť radi, že tu je a môžeme na ňom diskutovať.
Ako lektorka komunikačných zručností akiste viete, že na internete v neoficiálnych a neformálnych diskusiách platia iné pravidlá, než v bežnom obchodnom styku, tykanie je štandardom, tak nás tu prosím nepoučujte a ak sa Vám tu nepáči, tak sa diskusie nezúčastňujte.
Autor je dlhoročným a úspešným obchodníkom, vymývanie mozgu rôznymi agentúrami pre rozvoj komunikačných zručností už absolvoval, vie ako sa má správať ku svojim zákazníkom ale nevidí žiadny dôvod, prečo by za zákazníčku mal pokladať nejakú premúdrelú prišelkyňu, ktorá sotva príde a hneď chce určovať pravidlá.
Vladimír
Re #31846 zákazníčka z vidieka: Ak ste sa dočítali, že táto stránka nie je stránkou DPB, tak je Vám zrejme jasné aj to, že medzi autormi tejto stránky a cestujúcou verejnosťou nevzniká vzťah dopravca - cestujúci. Aj tvorcovia stránok sú normálni cestujúci, ktorí sa však vzhľadom na to, že ich problematika MHD zaujíma hlbšie, rozhodli, že budú ostatných cestujúcich o dianí v MHD informovať. Preto nemôžem veľmi súhlasiť s odporom voči slovíčku "musíš". To predsa nie je príkaz, ale informácia. Nikto z tejto stránky nemá vplyv na riadenie MHD. Na druhej strane, ak je pravda, že cestujúci napr. musí mať platný cestovný lístok, prečo by sme sa mali hrať na akože slušnejšie "cestujúci by mal mať cestovný lístok", keď všetci vieme, že MUSÍ mať lístok a ak ho nemá a súčasne nedisponuje žiadnym preukazom na bezplatné cestovné, jedná sa o obyčajnú krádež.