Reply on: zákazníčka z vidieka #31846:
Aby som sa riadil Vasimi radami tak Vam budem vykat. Neviem ako ste na to prisli, ale nemam pocit, ze by ste vy boli zakaznickou k pomeru tejto web stranky. To ci nieco musite alebo nie, je skutocne iba na Vas. Ale uvedomte si prosim, ze take iste pravo maju aj ostatni, takze mozu tikat komu chcu. K osloveniu sudruhovia-sudruzky. Mam pocit, ze vela ludi na tomto fore nie je (nastastie) zatazenych minulostou, preto je vase oslovenie zbytocne a moznoze vela ludom ani nic nehovori.A nakoniec jedna rada: Ak sa Vam tu nieco nepaci, nic vam nebrani v tom, aby ste si zalozili svoju web stranku, dajme tomu aj o vykani.
Prajem Vam pekny den.
Vladimír
Re #31846 zákazníčka z vidieka: Ak ste sa dočítali, že táto stránka nie je stránkou DPB, tak je Vám zrejme jasné aj to, že medzi autormi tejto stránky a cestujúcou verejnosťou nevzniká vzťah dopravca - cestujúci. Aj tvorcovia stránok sú normálni cestujúci, ktorí sa však vzhľadom na to, že ich problematika MHD zaujíma hlbšie, rozhodli, že budú ostatných cestujúcich o dianí v MHD informovať. Preto nemôžem veľmi súhlasiť s odporom voči slovíčku "musíš". To predsa nie je príkaz, ale informácia. Nikto z tejto stránky nemá vplyv na riadenie MHD. Na druhej strane, ak je pravda, že cestujúci napr. musí mať platný cestovný lístok, prečo by sme sa mali hrať na akože slušnejšie "cestujúci by mal mať cestovný lístok", keď všetci vieme, že MUSÍ mať lístok a ak ho nemá a súčasne nedisponuje žiadnym preukazom na bezplatné cestovné, jedná sa o obyčajnú krádež.