Reply on: Esicko #30873:
WOW. Srdecne dakujem, po precitani toho vycerpavajuce opisu som doslova siel k zemi. ? Este raz vdaka... Ked sme to uz tak detailne rozpitvali, zopar tych segmentov by som potreboval dekodovat do rodnej reci. ? V podstate princip som {asi :-)} pochopil, az po pasaz vstupu vlaku do tratoveho useku KO. Nie som elektrotechnik, stratil som sa pri suntovani... Da sa to nejak popisat, ako presnejsie prebieha "suntovanie kolajoveho obvodu napravami kolajoveho vozidla"? Mimochodom, chapem to teda spravne, ze vysledkom spominaneho procesu {sunt} je pokles velkosti signalneho prudu a nasledne odpadnutie kotvy v rele/prijimaca KO?.. ? Sorry, som spomaleny. A opakujem sa, ale este raz vdaka, rozsah opisu bol skutocne monstruozny. ? S499, n & co.: Detto. Moja uprimna vdaka. Btw, nenasli by sa niekde fotecky napajania kolajovych pasov, prijimaca ci vysielaca KO a podobnych zalezitosti z tejto oblasti? Som taky beznadejne audiovizualny typ, rad by som si to omrkol.
N/A
Ked sa uvazovalo o kupe tychto lokomotiv, bez problemov sa robila jazda Taurusa na trati BA-Galanta 140 km/h rychlostou, nikto sa nepozastavil nad tym, ze to rusi ZZ.
Viem ze na Žzo sa robilo meranie, ale tam su myslim rovnake snahy o neschvalenie Taurusa, a maju aj o dovod viac (podpora Plzne).
Ja sa do toho ale moc nerozumiem,ale osobne si myslim, ze sa im len umelo branime aby to sem nechodilo. Ved aj u 2016 je taka snaha. Radsej budem, ked ZSSK uplne skrachuje, a naš DÚ budu ovplyvnovat so svojimi zaujmami öBB, DB.
Je pravda ze schvalenie masiny neznamena, ze ZSSK ju sem musi zobrat, len potom sa moze stat ze taky Rakusan si bude sam vo vlastnej rezii vozit nakladne vlaky po Slovensku (LTE ...) a ked budu dotacie do os dopravy rozdelovat VUC, nic ich nebude viazat k tomu aby dotacie liali do ZSSK,ale dali ich radsej öbb, cize aj OS dopravu nam tu budu zabezpecovat kvalitnejsie mozno raz öbb ?
Ohladne toho OS cez Marchegg- sväta pravda, ked uz chcu IC cez Petrzalku tak nech to nezachadza na Hlst, alebo nech to ide cez Marchegg