Ikarus 415/435 (sólo/kĺb) má len zníženú podlahu, max. 930 mm, min. 760 mm a Ikarus 412/417 (sólo/kĺb) má podlahu v celej dĺžke 350 mm. V nízkopodlažnosti je na tom v SK najlepšie Solaris s max. výškou podlahy 360 mm a min. výškou 275 mm (pri pokľaknutí).
WOW. Srdecne dakujem, po precitani toho vycerpavajuce opisu som doslova siel k zemi. ? Este raz vdaka... Ked sme to uz tak detailne rozpitvali, zopar tych segmentov by som potreboval dekodovat do rodnej reci. ? V podstate princip som {asi :-)} pochopil, az po pasaz vstupu vlaku do tratoveho useku KO. Nie som elektrotechnik, stratil som sa pri suntovani... Da sa to nejak popisat, ako presnejsie prebieha "suntovanie kolajoveho obvodu napravami kolajoveho vozidla"? Mimochodom, chapem to teda spravne, ze vysledkom spominaneho procesu {sunt} je pokles velkosti signalneho prudu a nasledne odpadnutie kotvy v rele/prijimaca KO?.. ? Sorry, som spomaleny. A opakujem sa, ale este raz vdaka, rozsah opisu bol skutocne monstruozny. ?
S499, n & co.: Detto. Moja uprimna vdaka. Btw, nenasli by sa niekde fotecky napajania kolajovych pasov, prijimaca ci vysielaca KO a podobnych zalezitosti z tejto oblasti? Som taky beznadejne audiovizualny typ, rad by som si to omrkol.
Do Copu jazdi Bobina nadalej a ta do Katowic neviem, ale viem ze mala jeden "polsky" a druhy nas zberac, tak ju mohol clovek vidiet ako jazdi s prednym zberacom.
Uz len par viet, aby to tu nevyzeralo ako Esicko day. Problematiku KO som tu nacrtol tak na 50%, ono je to este o dost zlozitejsie. S S499.1023 v jeho hodnoteniach situacie plne suhlasim! Problematiku Taurusov vo vztahu k pohybu po tratiach ZSR nepoznam. Mne staci, ze v Kosiciach sa blizime k dalsiemu smutnemu vyrociu, dvom rokom "rekonstrukcie" 1.nastupista a tym aj vyluke kolaji 11, 13 a 15. Takze tu na vychode zapasime s tym ako vobec a kam popustat vlaky a nie ci su miliardy na nejake velepotrebne reko. Inac Taurus som videl v Breclavi, tam im to asi nerusi KO.
Bobina jazdila ČNT-Čop ešte vlani. A po zadrôtovaní Skalitého začala fungovať aj na rýchliku do Poľska na trati Žilina-Katowice, pretože ani Poliaci vtedy nedali Peršingom zelenú. Ako je to dnes, neviem.
? no ved som si aj myslel ? Dufam, ze sa teda aj "pohnu lady" a to spravnym smerom. Inak, dnes som bol pozriet ten poskodeny usek dole na Mostovej, kde bola taka ista dlazba a davaju tam take cadicove kocky ako su vedla okolo susosia. Snad to bude teda pevnejsie a kolesa aut to nebudu poskodzovat. Nechapem, preco to rovno neurobili z toho superhladkeho betonu ako celu Mostovu.
neviem v akom rozsahu ale to meranie prebiehalo na trati ÚNS-BNM, vysledky to splnilo, ale Rakusanom sa povedalo, ze Taurus zdvihol rampy na priecesti (pritom tam ziadne priecestie s rampami nie je), takze sem nemoze.
Ked sa uvazovalo o kupe tychto lokomotiv, bez problemov sa robila jazda Taurusa na trati BA-Galanta 140 km/h rychlostou, nikto sa nepozastavil nad tym, ze to rusi ZZ.
Viem ze na Žzo sa robilo meranie, ale tam su myslim rovnake snahy o neschvalenie Taurusa, a maju aj o dovod viac (podpora Plzne).
Ja sa do toho ale moc nerozumiem,ale osobne si myslim, ze sa im len umelo branime aby to sem nechodilo. Ved aj u 2016 je taka snaha. Radsej budem, ked ZSSK uplne skrachuje, a naš DÚ budu ovplyvnovat so svojimi zaujmami öBB, DB.
Je pravda ze schvalenie masiny neznamena, ze ZSSK ju sem musi zobrat, len potom sa moze stat ze taky Rakusan si bude sam vo vlastnej rezii vozit nakladne vlaky po Slovensku (LTE ...) a ked budu dotacie do os dopravy rozdelovat VUC, nic ich nebude viazat k tomu aby dotacie liali do ZSSK,ale dali ich radsej öbb, cize aj OS dopravu nam tu budu zabezpecovat kvalitnejsie mozno raz öbb ?
Ohladne toho OS cez Marchegg- sväta pravda, ked uz chcu IC cez Petrzalku tak nech to nezachadza na Hlst, alebo nech to ide cez Marchegg
Bohynu, no ako ta Vieden, tak ten Zlin vyzeraju velice lakavo. Tento vikend vlastne nemam nic na plane, tak by som sa asi aj pripojil...
Inak na K-reporte svojho casu nejaky funkcionar z DSZO ponukal moznost "insiderskejsieho" venovania sa v pripade ohlasenia skupiny fanusikov vopred. Co keby sme sa mu nejaku skusili ohlasit?
Len tak mimochodom,na ten Tramwaytag vo Viedni sa teším ani nie tak kvôli vozovni ale hlavne kvôli tomu že Düwagy pokladám za najkrajšie európske električky hneď po T2,T3 a K2?.
ufo:No,ŽSR podľa mojich informácií to rušenie nemajú kde a ako zmerať.Na ŽZO to rušenie ešte v norme nebolo,Siemens síce potom upravil software ale ďalšie oficiálne meranie ešte nebolo.Človek od Siemensa mi povedal že to rušenie odstrániť nedokážu.Spôsobilosť mašiny neschvaľujú ŽSR ale Dráhový úrad a schválenie mašiny ešte neznamená že ŽSSK ju sem musí zobrať a vyrovnávať výkony v EUR.Aj tak je to celé jedna veľká hovädina keď osobák to cez Marchegg spraví rýchlejšie než IC cez Engerau...
S499.1023