Marko: V takomto prípade dochádza k predbiehaniu spojov na konečnej, prípadne zachádzanie a otáčanie cez vrátnu koľaj v obratisku (KE). Situácia je v pripade jednej linky paradoxne jednoduchšia, pretože pri súčasnom stave slabších a viacerých liniek musia byť vlaky postavené tak, aby jednotlivé spoje jednotlivých liniek do seba zapadali a odchádzali podľa času odchodu. Vo väčšine prípadov by sa obsadenie obratísk aj pri minimalistickom návrhu nemenila.
rebeka
ano verim obcas vyuzivam aj autobuovy spoj smerom do Petrzalky... a tie dvere ked popod ne prefukuje tiez nie je nic prijemneho a vrzgajuce "panty" obcas mam pocit, ze ta harmonika v strede sa rozpadne v najblizsej zakrute...
co uz ... ale niet nad komfort bezdomoveckeho "hovna" sorry za ten vyraz, zabaleneho v papieri odkial nesmelo vykuka na cestujuceho spoza posledneho sedadla, ci obsahu zaludka po zvlastnom comsi - no cestujeme ako na "civilizovanej planete"...