Reply on: Mike #29857:
3. Na linku 5 sa môžeš pozerať ako na skrátenú trasu linky č. 4 s tým, že konečné sú trocha "vysunuté" z trasy. Spoje by boli prekladané. Prehodenie 3 a 4 by bolo v princípe možné, musím nad tým ešte pouvažovať.
6. Relácia Dúbravka - Ružinov nie je žiadna nostalgia alebo tradícia, len logické vyústenie na základe stanovených požiadaviek. Keby som viezol ľudí z Dúbravky do Rača namiesto Ružinova, do Ružinova by smerovala linka z Petržalky, čo by som nechcel, pretože sú to dve susediace radiály. Väzba medzi nimi sa dá realizovať rýchlejšie po trase Miletičova - Košická - most Košická - Einsteinova / Háje, či už trolejbusom, alebo autobusom. Priečne spojnice radiál budú potrebné v každom prípade, tak sa mi zdá zbytočné duplikovať spojenie medzi susednými radiálami a do protiľahlých radiál chodiť s prestupom. (Dúbravka - Rača je výnimka, tu ale neexistencia priameho spojenia vyplýva z vyššie napísaného).
Vladimír
Re #29840 Sarko: Tak s týmto som ja nikdy problém nemal. Od 13-tich rokov si stále udržiavam prehľad o aktuálnom linkovom vedení. A to sa za tú dobu pomenilo dosť. A keď už hovoríš o jednosmerkách, sranda bola, keď taká L7 menila v okruhu smery. Istý čas sa točila v jednom smere, potom v opačnom, potom opäť v pôvodnom...