Obrovska pochvala pre vodica linky 12/5 (teraz popoludni), cislo supravy 7783+7784 !!
Namiesto trapneho ticha po hlaseni Nasleduje zastavka, resp. po gongu na zastavke, vodic sam VYHLASUJE mikrofonom zastavky!! Pred zastavkou Karlova Ves dokonca pridal hlasku "pozor, zmena tarifneho pasma", na zastavke Karlova Ves, zase hlasil "1. tarifne pasmo".
? ? ?
Namiesto trapneho ticha po hlaseni Nasleduje zastavka, resp. po gongu na zastavke, vodic sam VYHLASUJE mikrofonom zastavky!! Pred zastavkou Karlova Ves dokonca pridal hlasku "pozor, zmena tarifneho pasma", na zastavke Karlova Ves, zase hlasil "1. tarifne pasmo".
? ? ?
fobust
No neviem ci sa da nejako podstatne odhlucnit bezny T3 1000 mm podovok, ale urcite by slo zdokonalit niektore jeho rachotiace casti, ako napr. blatniky, oblozit ho aspon ciastocne nejakym tlmiacim ramom (vid viedenske Düwagy), samotny podvozok zakryt, aby sa hluk este menej siril. Som presvedceny ze by to slo a stalo by to za to vyskusat to aspon na jenom voze. Ale samozrejme treba hlucnost riesit najma tam kde vznika - styk kolesko kolajnica, ktora je v BA casto vlnkovita. Mne sa zakryte podvozky pacia, aj K2Sky ktore mame vyzeraju s tym krajsie. Spara medzi celom a zvyskom skrine vyzera naozaj odporne, je to humus. Neviem nakolko je to realne a ci by to naozaj nieco prinieslo, ale myslim si ze sucasne podvozky T3 v Bratislave by sa dali odhlucnit, ale v ziadnom pripade nie tymi "novymi, lepsimi kolesami", lebo tie su este hlucnejsie. Na to by vsak bolo treba okrem vole aj nejake merania, analyzu, etc. a to vsetko nieco stoji a kym na to nebudu peniaze, tak to mozeme zabudnut. Mali by sme si vsak uvedomit ze T3 nam budu jazdit minimalne dalsich 20 az 30 rokov, tak by sa s tym malo nieco robit.