Reply on: fobust #29170:
Komplikuješ zbytočne. Že dielenskí v Cíferi hovoria, že "ani nevedia, že majú TR37" neznamená, že na KP sa nemusia brúsiť palce, čistiť stykačové skrine atď. Polovodičová výzbroj znamená okrem úspor elektriny aj značnú úsporu nákladov na dielenských, a tí sú dnes veľmi drahí. Modernizácia interiéru T3 bez modernizácie výzbroje by bola taká istá zvrhlosť ako modernizácia výzbroje bez modernizácie interiéru (T3G). Len tak mimochodom - porovnávanie T3 a T6 nie je vôbec smerodatné, okrem toho, ako správne píšeš, že je T6 ťažšia, TV3 je najneúspornejšia výzbroj zo všetkých ČKD polovodičových ,pri niektorých režimoch jazdy vykazovala dokonca ešte väčšiu spotrebu než TR37:-).
fobust
Ja som sa dopocul od Bigmaca ze to merali staru T3 s T6, mozno medzi odporovou a polovodicovou T3 to tak je. Alebo si to zle pamatam. V Bratislave je spickovy interval rovny sedlovemu, takze to sa priliz aplikovat neda. ? No u nas som sa s tichim MG nestretol, vsetky hucia ako besne, narozdiel od tych vozov, ktore tam maju uz iba ventiltory, ktore iba fucia, co je vlastne ako chladenie na T6A5, o ktorom sme sa uz bavili. ?