Reply on: fobust #28837:
Vtedy ešte neboli metódy výpočtu pomocou konečného počtu prvkov či ako sa to kua volá, takže sa konštruovalo s rezervou. Okrem toho boli dlllllhé skúšobné prevádzky, takže sa to väčšinou vychytalo oešte pred sériou. U T o obdobných problémoch neviem ale 14Tr si s týmto svoje užili.O praskaní rámov podvozkov u T neviem, iba o uvoľňovaní torzných vzpier ale tomu sa pri BA zvršku nemôže nikto čudovať...
)
fobust
http://www.pnn.de/Pubs/potsdam/pageviewer.asp?TextID=12065
S499.1023:
Ty mas uz nejaku prax, tak by som sa ta rad spytal, ci boli podobne problemy aj pri zaciatkoch rady T u CKD (T1/T2/T3). Bigmac spominal, ze T3 lubia praskat ramy pri podvozkoch, ale neviem ci je to pravda. Mozes k tomu nieco dodat?