Tak, trosku som si 13 hodin "z nudy" zapracoval a na nete su nove CP L20 a L22. L63 sa mi zatial robit nechcelo, tie odchody su priblizne rovnake ako tie, co su na webe. Mozno po Velkej noci
Vnutorne dopytove tlacitka funguju tak, ze po stlaceni sa len vodicovi rozsvieti tlacitko prislusnych dveri, a pipne mu to, ale ziadne tlacitko otvorenia na dopyt tam nema, musi sa pozriet ktore svietia a tie stlacit
A ked uz stoji v zastavke, je to o tom istom - pipne, a otvori Samo vodic
Takze vacsina vodicov na to kasle a otvara centralne, je s tym daleko menej roboty
Vonkajsie tlacitka pri dverach su este dementnejsie - prepinacom "active"/"disabled" (moje nazvoslovie) na palubovke. "Disabled" vieme co znamena, a v polohe "active" sa tlacitka aktivuju vzdy ked tachograf oznami nulu (voz spomali na nemeratelnu rychlost) - vtedy sa tlacitka rozsvietia, a po stlaceni sa dvere same otvoria, bez zasahu vodica. Tym sa potom aktivuje aj blok rozjazdu - samocinna brzda. Cize napr. aj uprostred krizovatky a pod. Ked sa voz pohne (co moze az po zavreti dveri), dopyt sa sam deaktivuje. Cize zas dost sproste zapojenie na to, aby sa vodici namahali s dalsim prepinacom navyse na kazdej zastavke, takze znova na to kaslu a mavaju to vypnute (nechat to zapnute je nebezpecne - krizovatky a tak) ?
Konečne chápem.

mozno sa len vodici nepochopili a jeden si myslel ze ho ten druhy pusta
BE BE CE