Reply on: galiyosha #26638:
Neviem Tvoju otázku ohľadne umiestnenia sedadiel kompetentne posúdiť, ale zdá sa, že kvôli nápravám je ulička uprostred daná fixne. Možno sa však aj napriek tomu dá vymyslieť v tomto mieste niečo á la 2+1 a v mieste nápravy jeden rad 2+2. Veľkou výhodou je pohodlný bezbariérový prechod vozidlom a maximálne 1 schod navyše ku sedadlám, čo je podľa môjho názoru vhodný kompromis, a to sa o iných značkách povedať nedá. Vždy je to potom na úkor niečoho iného. Všetky košické SU15 majú medzi 2. a 3. dverami usporiadanie 2+2, čím sa dajú posudzovať kapacitou na sedenie ako kĺbový bus a kapacitou na státie sa približuje sólu.
galiyosha
Na inu temu: Co myslite, aka konfiguracia 12 m a 15 m NP busov by bola pre Bratislavu lepsia? 100% NP, od 2. dveri usporiadanie 2+2 alebo NP len po 2. dvere, tam jeden schod a usporiadanie 2+1 v celom vozidle? Je vobec taketo usporiadanie pri sucasnych NP busoch mozne? (Ja by som sa priklanal skor k druhej moznosti.)