Tak ten clanok o Filialke bol doba demagogia. Fuj! Ale ako vieme, tak pismena vydrzia strasne vela. Zaujatost, neznalost problematiky a absolutna ignorancia a manipulacia verejnosti! Hanba! Autori sa mozu hanbit!!! Hovno o doprave vedia a idu robit definitivne zavery. A co je este horsie, manipuluju verejnu mienku nezmyslami, ze to bude obrovska, neprekonatelna bariera (pod zemou?), ze o ulicu dalej ide elektricka (ale iba po Racu, to vsak akosi zabudli), ze autobusy SAD stacia (odkial to ONI vedia?). Silne mi to pripomina sudruha Lunacka, ked mi este tvrdil ako moze iba METRO vyriesit problemy s MHD v Bratislave a ako je elektricka vhodna na zrusenie. Cely clanok je demagogicky, zvrateny, je to jednostranny pohlad na vec niekoho, kto vobec nemusi cestovat do Bratislavy. Fuj, fuj, fuj a este raz FUJ! A teraz GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!! GRCAJUCI SMAJLIK!!!!
tr3mp
Územný plán Bratislavy zo 70-ych rokov, ako aj Generel železničného uzla Bratislava predpokla dali zrušenie tejto bývalej železničnej stanice vrátane pnjazdnej kofaje a včlenenie predmetného územia do mestského organizmu. - tie isté uzemné plány predpokladali aj také veci ako zbúranie Podhradia, priečnu os, zbúranie celej štvrte pod súčasnou stanicou a vybudovanie novej stanice, či nebodaj "skultúrnie" Račianskeho mýta výstavbou ďalšej vetvy križovatky smerujúcej k severnej tangente.
... zabezpečili komplexné odborné preverenie problému, čo predstavovalo vypracovanie štúdie riešenia dopravných systémov v dotknutej oblasti v štyroch variantoch, z ktorých ako najvhodnejšie sa ukázalo riešenie ukončenia prímestskej železničnej dopravy v stanici Predmestie a uvofnenie územia dnešnej Filiálky pre polyíunkčnú zástavbu. - samozrejme, štúdia určite predpokladala metro, a vo všetkých prepočtoch bolo zrejme aj zohľadnené. Od roku 98 sa však situácia s NS MHD zmenila a štúdie nemusia byť aktuálne ...
Umiestnenie stanice v danom území je v rozpore s ostatnými zámermi v území, lýka sa to najmá priečnych komunikačných prepojení: predÍžená Tomášikova ulita, Pluhová, Riazanská, Jarošova a ostatné ulice medzi Vajnorskou a Račianskou ulitou od Jarošovej po Šancovu ulitu. - a keď bude v tejto trase postavené metro, nebude tvoriť bariéru. Že bude pod zemou? A železničná trať nemôže byť?
Dost' nepochopitelný je tento minimálne 10 mld. zámer Železnic SR pre zabezpečenie prímestskej dopravy v súčasnosti už len s 11 tis. cestujúcimi za deň. - nemusí ísť len o 11.tis cestujúcich v prímestskej doprave, môžu tu končiť všetky vlaky z tratí 120 a 130, vhodnými opatreniami samosprávneho kraja sa dajú "preliať" cestujúci z autobusov na železnicu, či sa odľahčí Račianska ulica. Tým nebude potrebné budovať preložku cesty 502 (tá už nebude tvoriť bariéru?) Nehovoriac o tom, že na pozemkoch železníc a v bezprostrednej blízkosti stanice by sa dalo postaviť obchodné a administratívne centrum, ktoré by sa samotnú výstavbu mohlo "splácať".
Škoda písať ...