Jazdí sa iba z opačnej strany po kratučkom úseku z letiska po Rail Transport Services GmbH, Bahnbau Österreich, Zweigniederlassung Fischamend. Zvyšok trate je opustený. Zaústenie do Götzendorfu bolo aj tak iba v smere do Viedne, v smere do Bratislavy by bola nutná úvrať. Trať miestami vedeie cez dediny, ktoré ju obrástli z oboch strán. Ak by v tej trase mohlo niečo jazdiť, tak maximálne tram-train, "veľkú železnicu" by obce na trati odmietli.
Pokiaľ viem, tak prepojenie Ostbahn a Pressburgerbahn je v pláne už dlhšiu dobu. Pôvodne sa projekt nazýval Götzendorfer Spange, trasa bola mierne odlišná od súčasne plánovanej Flughafen Spange. Aj termín plánovanej realizácie sa pokiaľ viem odsúval, takže zrejme sa nejedná o jednu z top priorít.
Každopádne táto trať nemá význam iba ako prepojenie letiska východným smerom, ale aj pre zvýšenie kapacity medzi Viedňou a Bruck an der Leitha. Väčšina súčasnej osobnej dopravy by mala byť odklonená práve cez letisko...
Lenže aj tie ostatné konečné sú úplný nezmysel, keď meno zastávky a to čo sa zobrazuje na displeji sú odlišné. Jediné miesto kde to dávalo zmysel bolo v Karlovej vsi predtým ako nezmyselne zmenili ich konečnú na Kútiky.
Ak sa bude na displejoch ukazovať miestna časť, tak by sa tak mala volať aj konečná zastávka, alebo by sa mala na displejoch zobrazovať konečná zastávka. Prípadne vrátiť sa k stavu spred roka 2005 keď bol dvojriadkový cieľ ako dodnes majú na busoch. Súčasný stav je extrémne hlúpe riešenie.
Veď ja som s tým ani nezačal. No za mňa by mala mať cieľ Petržalka a nie Južné mesto. Tak ako máme aj ostatné konečné na koncoch mesta. STN je iba Bratislavská inakosť..
Tak zase hadam nejdeme premenovat vsetko ked si Petrzalka vydupala novy nazov. Hlavna stanica a Stn. NM su uplne ok lebo su to stanice. Aj ked ta skratka Stn. ma byt zmenena podla nejakej vyhlasky opat na ŽST, ci nie ?
Pripojka odkial kam ?
Lebo petrzalsky REX cez Bruck, Gramatneusiedl ide dost daleko od Schwechatu takze ten asi nie.
Jedine REX po Wolfstal ide skrz letisko no konci zial vo Wolfstale.
Koho zaujima co je na papieri. Interier 30Tr a degesa je cca rovnaky okrem tych 4 sedadiel. Takze minimalny realny rozdiel - ziaden dost velky rozdiel.
Garantujem ti ze degese vezu ovela viac ludi na 33 ak schytaju 3 elektricky naraz.
Pre hlavnú stanicu si vymyslíš čo?
Južné mesto bol čisto komerčný názov podobne ako Nesto.. hold spriatelený development to tak môže mať.. hlavne že máme zastávku pri Sade lebo mať Aupark ako pôvodný názov Sadu Janka Kráľa bol mega problém. No, ale zase čo by robili celé dni na oddelení premenovávania zastávok v DPB.
Petto
ALe je tam:
Voraussichtliche Bauzeit
2028-2035