Reply on: barack40 #255113:
Jednokoľajné nelektrifikované koľajové prepojenie tam dnes už je. Len je už dlhé roky neprejazdné, viď kúsok za Götzendorfom smerom k letisku:https://www.google.com/maps/@48.0293553,16.5933468,3a,75y,71.72h,79.25t/data=!3m8!1e1!3m6!1s0XHOQEyRvTi54bE-LnjMEg!2e0!5s20240401T000000!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D10.746392030573134%26panoid%3D0XHOQEyRvTi54bE-LnjMEg%26yaw%3D71.71562446309383!7i13312!8i6656?entry=ttu&g_ep=EgoyMDI1MTExNy4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D
https://openrailwaymap.org/?style=standard&lang=cs&lat=48.07&lon=16.62&zoom=13
Jazdí sa iba z opačnej strany po kratučkom úseku z letiska po Rail Transport Services GmbH, Bahnbau Österreich, Zweigniederlassung Fischamend. Zvyšok trate je opustený. Zaústenie do Götzendorfu bolo aj tak iba v smere do Viedne, v smere do Bratislavy by bola nutná úvrať. Trať miestami vedeie cez dediny, ktoré ju obrástli z oboch strán. Ak by v tej trase mohlo niečo jazdiť, tak maximálne tram-train, "veľkú železnicu" by obce na trati odmietli.
Andrej
Ak sa bude na displejoch ukazovať miestna časť, tak by sa tak mala volať aj konečná zastávka, alebo by sa mala na displejoch zobrazovať konečná zastávka. Prípadne vrátiť sa k stavu spred roka 2005 keď bol dvojriadkový cieľ ako dodnes majú na busoch. Súčasný stav je extrémne hlúpe riešenie.