Reply on: Ma178rek #254871:
Koľko rokov mali K2 keď sa modernizovali na K2S? Po modernizácii by T6A5 mohli kľudne jazdiť desiatky rokov a jediné, čo by sa im dalo vytknúť, by boli schody pri nástupe.Sú vysúťažené 20 ks 29T a 20ks 30T nad rámec tých, ktoré máme, resp. tých 10 ks 29T, ktkré majú prísť budúci rok (a ktoré dúfam nahradia K2S, ktoré definitívne skončia, víkendová výprava 100% nízkopodlažná). Plne podporujem, aby sa nakúpili! Jedná sa o overený model, prevádzkovateľ, vodiči aj cestujúci sú spokojní. Určite lepšie ako modernizovať T6A5. Lenže! Budú peniaze? Ak nebudú teraz, budú neskôr? Kedy? Aby sa to zasa neodkladalo na "neskôr", lebo dôvod sa vždy nájde. Mám obavu, že súčasná vládna mafia radšej nechá prepadnúť nevyčerpané peniaze v eurofondoch, než by ich mala odklepnúť "zlej bratislave" s "progresívnym" primátorom.
"Megaelektričiek" je vysúťažených 60 kusov. Okamžite by som ich bral. Všetky. Nemám žiaden sentimentálny dôvod "držať" akýkoľvek vysokopodlažný typ. Kľudne vyraďme aj všetky modifikácie T3 a T6A5 a darujme ich na Ukrajinu (hoci možno by nemali záujem, najú teraz iné problémy). Ak budeme mať v roku 2030 komplet obnovený vozový park nízkopodlažnými, klimatizovanými vozmi, budem rád.
keď som prvýkrát prišiel do Bratislavy a šiel som k Botanickej záhrade tak som stretol T3 na linkách 4/9 a T6 na linke 5 a proste odvtedy mám zaužívané to že T3 je stará
ale vtedy to tak bolo, teraz je situácia opačná ale stále sú pre mňa T6 lepšie... Škoda že sa upustilo od tej modernizácie či čo to malo byť alebo chceli urobiť pred cca 10 rokmi..
Mhr1