Reply on: upravovač fotiek #254863:
Nesúhlasím. Električková prevádzka by nemala stáť na tom, co vyzerá moderné a čo nie. TV3 je zastaralá výzbroj ktorá má vyššiu spotrebu energie než klasické zrýchľovače, a je úplne logické, aby sa používali menej ako T3P, ktoré sú po GO a majú modernú výzbroj, alebo aj T3G, ktoré sú z pohľadu cestujúceho rovnako zastaralé ako T6, ale majú výzbroj ktorá je schopná rekuperácie. Súčasný stav mal nastať už dávno, že počas COVIDU sa odstavovali T3P/G a prioritou boli žehličky bol obrovský strategický omyl.
keď som prvýkrát prišiel do Bratislavy a šiel som k Botanickej záhrade tak som stretol T3 na linkách 4/9 a T6 na linke 5 a proste odvtedy mám zaužívané to že T3 je stará
ale vtedy to tak bolo, teraz je situácia opačná ale stále sú pre mňa T6 lepšie... Škoda že sa upustilo od tej modernizácie či čo to malo byť alebo chceli urobiť pred cca 10 rokmi..
DueStage
Ad vynechanie - Niekedy proste len palubák neodošle dáta do výpravy a preto niektoré poradia vo výprave chýbajú a doplnia sa neskôr manuálne. Ak je za poradím písmeno (napr. X/2a) znamená to, že na tom poradí je/bolo prihlásené iné vozidlo. Najčastejšie záložák, prípadne výmena odjazdov kvôli obehnutiu pri električkách, poobedný diel vykonáva iné vozidlo, výmena vozidla kvôli poruche...
Ad delené poradie - pravdepodobne máš na mysli delenú službu = služba napr. 1/6 má dva diely - ranný a poobedný.
Ad výpočet poradia - v zásade to vieš vypočítať tak, že si počkáš na zastávke a pozrieš poradie prvého vozidla ktoré príde. Poradia zvyknú mať postupnosť. Neplatí to ale absolútne. Napríklad v špičke to býva prehádzané. Nie je treba to ale vôbec počítať, na imhd po prihlásení vidíš v CP pri čase odjazdu konkrétne poradie.