Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Pi3TroS #254643:
Mne robilo pred časom to isté na androide. Skúsil som aplikáciu odinštalovať a znova nainštalovať. Pomohlo. Ak by si to skúsil a nepomohlo by, tak dočasným riešením môže byť sledovanie imhd cez webový prehliadač.
Zdravím, mohol by sa vývojár zamerať na stabilitu aplikácie pre iOS systém, objavujú sa extrémne časté pády aplikácie pri akejkoľvek činnosti a nie je to zrovna prijemné pri hľadaní spoja otvaráť apku na 300 krát aby sa človek niečo dozvedel. Vďaka.
Koľajová brúska momentálne parkuje pri Shellke na Riviére
"VÝLUKA LINKY 60 NA TRNÁVKE ❌🚎
Pre výstavbu trolejbusovej trate Galvaniho budú od pondelka 27.10.2025 na približne 6 týždňov odklonené linky 60 a 65 mimo Trnávku. Náhradnú dopravu zabezpečí presmerovaná linka 96." Na FB DPB. Nenašiel som tu nejaký aktuálny článok o výstavbe? Iba tu výluku na Rádiovej. Budem rád za odkaz alebo presmerovanie.
Reply on: david11 #254569:
R7 vôbec nestojí kvôli 300 metrovému bus pruhu v podjazde na Bajkalskej, na to je príliš dlhá (rozumej, ak by bus pruh bol normálnym pruhom plným áut, stále by bola kolóna zasahovala aj na R7, akurát by končila o kus ďalej). Problémom je tu množstvo áut otáčajúcich sa ponad podjazd, ktoré sa vzájomne blokujú s idúcimi na Prievozskú, vytvárajú kolónu až po severnejší výjazd z Drudopu (nezriedka až po zastávku Prístavný most), vďaka čomu má trojpruhová Bajkalská v tomto úseku len jeden voľný pruh pre smer do pojazdu (a autobus sa musí predrať, aby sa do bus pruhu vôbec dostal).

Na druhej strane, ak by sa bus pruhy v pojazde zrušili, nezhorší sa len situácia pre L98, ale skolabuje križovatka nad pojazdom. Stačí sa prísť pozrieť popoludní na takmer súvislý prúd áut z Prievozskej, ktoré sa vďaka prázdnemu bus pruhu plynulo pripájajú na Bajkalskú smer R7. Križovatka ich síce dávkuje, ale nakoľko prichádzajú z troch smerov (od Miletičky, od Pažítkovej aj z otočky) a dopĺňajú to autá zo Starej Prievozskej, stále ich je dosť. Ak by sa nepripájali do prázdneho bus pruhu, ale do plného prúdu áut od Trnavskej, tak sa začnú kopiť hore. Smer na Trnavskú je slabší, ale aj tam je tých vozidiel dosť.

Čiže ten bus pruh má presne tej istý význam, prečo sa svojho času zriadil bus pruh na konci Mosta SNP, kde mali problém s pripájaním vozidlá z nábrežia. Jeho zriadením sa zlepšila situácia tak pre autobusy, ako aj pre autá.

BTW, v čase zriadenia bus pruhu na Bajkalskej jazdila L98 v intervale 6 minút a dopĺňala ju L74 s 12 min. a nezabúdajme aj na jeden spoj za hod. linky 201435, teda dokopy 16 spojov/hod. v špičkovej hodine. Podmienka na zriadenie teda splnená bola, žiadna podmienka na zrušenie neexistuje. Navyše podmienka na zriadenie hovorí o 10 spojoch za hodinu, a tie tam sú aj dnes.

upravovač fotiek

Reply on: Jak44 #254636:
Projekt modernizácie to naozaj necháva v súčasnom stave? Očakával by som, že to bude jednou z priorít!
Reply on: Vladimír #254630:
Hej, zjavne to tak je.
Reply on: Ike #254634:
To nástupište má cca 50m, čiže Škodovka + K2S za sebou zastavia. Je to veľmi raritné, ale už som toho bol svedkom.

Skôr je škoda, že ani projekt rekonštrukcie Ružinovskej radiály nerieši predĺženie nástupišťa (napríklad posunutím zbiehacej výhybky) tak, aby za sebou vedeli zastaviť aj 2x 30m vlaky.
Reply on: Ike #254634:
Nebolo 😁.

Cyklus semafóru pustí L9 a následne by prípadná L4 by zostala stáť v križovatke.
Len jedna pripomienka k polohe označníka na Trnavskom mýte (nástupište električiek smer mesto):
Dnes som bol svedkom, ako sa tam za sebou nezmestia dve škodovky (možno súpravy alebo K2S by sa zmestili, neviem). Teda na celé nástupište sa zmestí jedna škodovka. Poloha označníka je ale nelogická, pretože pri daždi stoja 2/3 dĺžky električky mimo prístrešku a zároveň je cca 2/3 prístrešku nevyužitá na nástup do električky. Nebolo by logickejšie, keby pri škodovkách zastavila električka tak, že komplet celý nástup/výstup sa dá vyriešiť pod prístreškom (teda bez rizika zmoknutia v daždi)?
Reply on: Klepeto #254632:
Tak som to nemyslel, je mi jasné, že musí mať niečo najazdené a "papiere na dvojklobásu" (takto som sa svojho času dostal ku papierom na Sanos). Skôr to bola otázka na to, či je v 71-kovom zadelení, čiže jazdí pravidelne alebo je to len záskok za niekoho vypadnuvšieho 🙂
Reply on: trolejbus6207 #254629:
Náhoda to nemôže byť. Vodiči týchto dlháňov museli mať školenie na viac. Teda na nich môžu jazdiť iba tí čo si tým zaškolením prešli. Teda nemôžu na nich jazdiť všetci čo jazdia na kratších vozoch. Takže slečna alebo pani si musela prejsť týmto školením. Čo mi hovoril aj rodinný známi čo jazdí na týchto dlháňoch, tak je za to aj k výplate nejaká odmena na viac.
Reply on: Vladimír #254630:
A vyriešil sa už ten niekdajší problém so "zatúlanými" staršími platbami, kedy v prípade ak informácia o jazde prišila do systému až neskôr, systém ju započítal do daného dňa (a teda neuplatnil voči nej denný limit dňa kedy bola realizovaná)?
Reply on: Mhr1 #254611:
Pri offline platbách, akou platba v autobuse MHD BA je, má každá kartová asociácia iný spôsob autorizácie karty. VISA kartu autorizuje zjednodušeným spôsobom, kedy nevykonáva žiadny finančný pohyb. Mastercard kartu autorizuje rezerváciou malej sumy do času, kým dôjde k zaplateniu cestovného. Z mojej praxe v NR a TN evidujem sumu 0,10 €. Je však možné, že medzičasom zvýšili na 1 € alebo to takto majú nastavené špecificky pre MHD BA. Najkonzervatívnejší prístup má Maestro - ten zablokuje sumu obyvkle v cene najdrahšieho lístka a uvoľní ju až po zaplatení skutočného cestovného.

Systém v MHD BA je v režime offline. K platbe nikdy nedochádza v momente zakúpenia lístkov, ale najskôr na nasledujúci deň skoro ráno. Okrem iného je to aj z dôvodu denného stropovania maximálnej sumy cestovného, a teda s vyúčtovaním sa nemôže začať skôr ako po polnoci (proces obvykle trvá niekoľko hodín, platby odchádzajú nadránom).

Akékoľvek notifikačné SMS či push správy po priložení karty v MHD sa môžu týkať výlučne rezervácie nejakej sumy a nie skutočne zaplateného cestovného. Problém je, že niektoré banky to nemajú zrozumiteľne rozlíšené, a tak si niektorí cestujúci skutočne myslia, že im z účtu práve odišlo 1 euro a pod. Situácia sa snáď zlepšuje, ale spočiatku ani personál bánk veľmi vzdelaný v tejto veci nebol, a sťažujúcim sa cestujúcim narozprávali hotové nezmysly.

Ktorúkoľvek platbu platobnou kartou je vždy možné spätne preveriť pomocou linku, ktorý som poslal, kde zadáš spomínaný kód platby uvedený v názve obchodníka za hviezdičkou. Zobrazia sa konkrétne jazdy (dátum, čas, linka, nástupná zastávka), ktoré sú súčasťou vyúčtovania. V jednom vyúčtovaní môže byť niekoľko jázd. Väčšinou vtedy, ak si v priebehu dňa platil viacero lístkov. Výnimočne sa tam ale môže "zatúlať" aj staršia, doposiaľ neuhradená platba. Môže to byť dôsledok technických príčin na strane spracovateľa platieb (platba sa z nejakého dôvodu nespracovala skôr) alebo problém mohol byť na strane DPB (nekomunikujúci OCL alebo PP, z ktorých sa údaje odoslali až po servisnom zásahu).
Dnes som prvýkrát videl za volantom dvojklobásy babu (konkrétne v 6902 na 71/11), je to náhoda alebo niečo štandardné?
Reply on: Klepeto #254621:
nie je to problém s neodsúhlasenými cookies?
Je vaším snem řídit bratislavskou tramvaj? Díky nové hře se může splnit

Zdroj: https://www.idnes.cz/hry/magazin/elektronka-bratislava-chystana-hra-novinka.A251020_105353_bw-magazin_oma
Reply on: Michal987 #254623:
Safari.
Reply on: Michal987 #254623:
Áno v telefóne 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.