Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Zberač mínusiek

Reply on: bobitwo #253998:
Tie čísla sú niekde verejne dostupné?
V zahraničí sa nachádza veľa podobných projektov, kde stanica verejnej dopravy je súčasťou nejakého obchodného centra. Tam by som problém nevidel.

Problém je skôr ten, že každý čakal, že vstup autobusu na stanicu bude tzv. za pár šušňov. Na Nivoch to je 9,05€ teraz pre vnútroštátne spoje. Napríklad Ružomberok, Litovský Mikuláš atď máš za 3,08€ pre medzimestskú dopravu, 2,46€ kvázi MHD čo tam majú a nič tam nie je, vyzerá to ako zastávka MHD vo Vlčom Hrdle, Patrónka, či Hlavná stanica, či autobusová stanica v Šamoríne. Žiadne WC, žiadne sedenie, fúka na teba z každej strany, pečie na teba, lebo všade asfalt, jediné čo je, tak na teba neprší, lebo máš nad sebou plechovú strechu. V Košiciach prímestské linky 5,39€, diaľkové 8,27€, Poprad regionálne linky 5,81€, diaľkové 6,37€ a takto sa dá ísť ďalej.
Reply on: MatejBA #253996:
To je samozrejme, len to pocas celej vystavby promovali ako busovu stanicu, pricom bolo uz pri stavbe jasne, ze to bude len dalsi obchodak. Podobne ako predtym postavili hotel, popri ktorom prerobili stadion.
Reply on: kecho #253993:
Tak zaroven otazka kolko im tam chodi autobusov, ked vela regio liniek zacalo koncit inde (Patronka, Zlate, Vrakuna/Ruzinov, Bajkalska, pred ASMN, kedysi nemyslitelne) - ci uz pre nizsi dopyt, alebo vysoke poplatky. A logicky ak sa nenaplna stanica dostatocnym mnozstvom vozidiel, tak sukromnik si na tom lukrativnom priestore v (skoro) centre zarobi inak.
Reply on: zakaznik #253994:
Netvrdim, ze je to mimoriadne doveryhodny zdroj, ale logiku to ma, kedze Arriva nebude zbytocne platit lajnam vjazdy do obchodneho centra. Uvidime, co sa stane v priebehu par mesiacov.
Reply on: kecho #253993:
Ja som čítal, že sa má doplniť eskalátor do západnej strany smerujúci na nástupište.

Co sa týka toho hypertextového odkazu, nič z toho (vrátane Nového Hnoja) nie je dôveryhodný subjekt. Takže s hodnotením si počkám na výsledok.

upravovač fotiek

Reply on: Solider #253991:
https://www.youtube.com/watch?v=N_TvmPmE8Nw

Vleky SB9 kúpili za 1 € za kus a musia do nich investovať asi 100 tisíc € za kus aby im ďalších 16 rokov jazdili. To nie je vôbec zlý kauf. Akože ja som to napísal ako recesiu, dávať ich medzi T6A5. A furt to recesia je. Ale za tú cenu, no nekúp to! Neviem koľko by stála GO T6A5 spojená s modernizáciou (aspoň klíma a lepší interiér, či má zmysel meniť TV3 za niečo iné ako pri KT8D5 v KE posúdiť neviem). Lenže zabúdam, že trojička T6A5+SB9+T6A5 by bola podobne lenivá ako K2S. A to teda nie je pekné. SB9 má sám o sebe 12,8 tony a plne narvatý aj 20 ton, ak sa substrát ochotne sardinkuje. A plne narvatý SB9 znamená aj plne narvaté T6A5, čo je 30 ton na voz. To dáva narvatú súpravu o hmotnosti 80 ton a výkone 360 kW. Teda 4,5 kW na tonu. A to by bolo lenivé. Iste, linka 3 nie je kopcovitá, ale bolo by to lenivé, keby to bolo narvaté. Nie, nechcem aby tu jazdili vlaky s trakčnou charakteristikou K2. Fakt nie.
Reply on: upravovač fotiek #253983:
Aj ručný radič 😂
Reply on: mrcheef #253988:
Dobré pripomenutie!

Takže dočasná náhrada za električku, L95 (s pôvodne plánovaným označením L19), jazdila takmer dve celé dekády.
Reply on: mrcheef #253988:
Dopln - stale neskolaudovaneho mosta...
Dnes je to presne 20 rokov od otvorenia Mosta Apollo a s tým súvisiacou reorganizáciou linkového vedenia v Petržalke ❗
Reply on: Petto #253986:
Nejde či to dá no kopec ľudí by z Urpínov či OS a batožinou rado išlo ďalej západne od BA smer Záhorie, CZ či ešte ďalej.. no a kapacitu v spoji potrebuješ aj na iných zastávkach ako na prvej.
Reply on: david11 #253985:
Neverim ze to kapacitne L4 neda s int. 10min.int. Skor by pomohli posilove spoje pri prichode "velkych vlakov".
Linku X2 by mali nechať premávať zo STN. N.Mesto do konca Októbra pokiaľ bude toľko vlakov presmerovaných na N.Mesto v preklade zo spojmi L4 odtiaľ premávajúcich.
Už dlho ma zaujíma, koľko ľudí kupuje lístok cez Idsbk appku 82 minút vopred. 😃

Za to, ak chcem nastaviť 1 minútu napríklad, tak je v cene pekný tréning jemnej motoriky. 😀

upravovač fotiek

Reply on: Zberač mínusiek #253982:
Dvere.

Zberač mínusiek

Reply on: upravovač fotiek #253981:
Čo je zlé na platňových T6?

upravovač fotiek

https://www.cs-dopravak.cz/gera-se-pripravuje-na-navrat-vlecnych-vozu/

Bratislava nemá záujem o vleky SB9 z Črevného mesta? Ideálne ako stredné vozne do súprav T6A5 I. a II. série. 23 vlekov ešte je, resp. čoskoro bude k dispozícii. Platňové T6A5 poslať do histórie. Neplatňovým dať klímu, modernizovať interiér. Klímu aj do tých nízkopodlaždných vlekov, napájanie klímy kľudne zo zadného vozňa T6A5, tomu v rámci GO vyhodiť búdu vodiča a spraviť z nich tzv. Triebbeiwageny. Bratislava by tak relatívne lacno získala 23 veľkokapacitných súprav, ktoré by odviezli aj vozíčkarov, aj mali klímu. Otázka je, či by rám T6A5 zvládol ťahať/tlačiť polovicu hmotnosti plne naloženého vleku v bežnej premávke. Na linke 3 by to podľa mňa šlo.

Ja viem, zasa vymýšľam blbosti.
Reply on: tiny111223 #253979:
Čo som čítal tak do ponuky majú pribudnúť : model letiskového Solarisu, Mega Trolejbus z Lega a trolejbusový vankúš.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.