https://www.cs-dopravak.cz/gera-se-pripravuje-na-navrat-vlecnych-vozu/
Bratislava nemá záujem o vleky SB9 z Črevného mesta? Ideálne ako stredné vozne do súprav T6A5 I. a II. série. 23 vlekov ešte je, resp. čoskoro bude k dispozícii. Platňové T6A5 poslať do histórie. Neplatňovým dať klímu, modernizovať interiér. Klímu aj do tých nízkopodlaždných vlekov, napájanie klímy kľudne zo zadného vozňa T6A5, tomu v rámci GO vyhodiť búdu vodiča a spraviť z nich tzv. Triebbeiwageny. Bratislava by tak relatívne lacno získala 23 veľkokapacitných súprav, ktoré by odviezli aj vozíčkarov, aj mali klímu. Otázka je, či by rám T6A5 zvládol ťahať/tlačiť polovicu hmotnosti plne naloženého vleku v bežnej premávke. Na linke 3 by to podľa mňa šlo.
Ja viem, zasa vymýšľam blbosti.
Bratislava nemá záujem o vleky SB9 z Črevného mesta? Ideálne ako stredné vozne do súprav T6A5 I. a II. série. 23 vlekov ešte je, resp. čoskoro bude k dispozícii. Platňové T6A5 poslať do histórie. Neplatňovým dať klímu, modernizovať interiér. Klímu aj do tých nízkopodlaždných vlekov, napájanie klímy kľudne zo zadného vozňa T6A5, tomu v rámci GO vyhodiť búdu vodiča a spraviť z nich tzv. Triebbeiwageny. Bratislava by tak relatívne lacno získala 23 veľkokapacitných súprav, ktoré by odviezli aj vozíčkarov, aj mali klímu. Otázka je, či by rám T6A5 zvládol ťahať/tlačiť polovicu hmotnosti plne naloženého vleku v bežnej premávke. Na linke 3 by to podľa mňa šlo.
Ja viem, zasa vymýšľam blbosti.
ribbit