Krátko po polnoci som videl, ako išiel nejaký Otokar na N53 z pod stanice na Hlavnú stanicu, samozrejme, prišla na stanicu asi dve minúty po výjazdoch.. Pred ňou šiel normálny krátky voz.
Prečo je dnes L4 kapacitne posilnená (finále EURO U21) súpravami 2xT a nie Škodovkami ako to bolo zvykom v posledných mesiacoch pri významných podujatiach? Sobota 14.6. tiež futbal; sobota 17.5. Noc múzeí a galérií; víkend 26.-27.4. Bratislavské mestské dni; nedeľa 6.4. Bratislavský maratón...
Magistrát má v pláne opráv aj Šancovú na tento rok s tým, že presne v tom úseku čo ide riešiť BVSka sa má klásť tichý asfalt ako na Račianskej. Tak snáď na to nezabudli na magistráte a skoordinujú to s tou rozkopávkou vodovodu.
Mimochodom, úplne zlý nápad to nie je. Je dosť reálne, že MHD na Šancovej bude dosť nepravidelná, takže nejaká električka z východnej časti na stanicu by sa hodila aspoň v špičke. Taká linka 2 by stála za zváženie a zároveň by v špičke mohli ísť všetky 4 na Zlaté piesky. Aspoň by tam nebol ten biedny interval 15 minút, keďže v lete hodne ľudí cestuje na Zlaté piesky kvôli kúpaniu. Lenže to by mesto muselo zafinancovať, takže to žiaľ nehrozí.
Len je nutné spraviť revízie a dokončiť údržbu. Aj historičáky ju potrebujú. A to všetko stojí peniaze. A čas. A nejaké ruky to tiež musia spraviť. Tak držím palce, aby to vyšlo!
zakaznik
Ale aspoň kĺbový bus na miesto krátkeho na N53 mohol byť.