Som zvedavý, ako si beusaci popasuju s tym, že na Šancovej bude v lete obojsmerne iba jeden jazdný pruh kvôli opravám BVS. Tam budú také kolóny, že amen.
Ono sa to núka. Však podľa Valla v Petržalke je 8 pruhov na Einsteinovej, kde aký problém. A čo by sme nespravili pre centrum mesta. Čo tam po Petržalke.
Zastávka Centrum smer Petržalka nejaký výkop vyzerá to ako keby tam išli osadiť prístrešok...
Zastávka Poštová smer Ružinov osadené lešenie a nechali úzky asi meter široky prechod .....
nemyslim si ze je to personalom. sprievodca je v tychto vlakoch malokedy a dve jednotky obriadi aj jeden strojveduci. skor nejaky vypadok jednotky - porucha alebo vandalizmus
Zdravim, neviete ci sa planuju osadzat nove elektronicke tabule na zastavkach? Napriklad Trnavske myto pre eliny, Racko pre eliny smer Blumental, Most SNP pre 50,70, Krizna pre 68, 78,...smer Hl.stanica? A ci by neprehodnotili aj dat 1 obrazovku s odchodmi nad vychod z budovy hlavnej stanice k autobusovym/trolejbusovym zastavkam? Pretoze ta tabula, ktora sa nachadza brutal daleko od zastavky, clovek zmuri a prd vidi, je naozaj nie je napomocna. Dik
Hlavne že v Raasdorfe "parkujú" Stlader Kiss. Štvorvozové aj šesťvozové. Aj sa na nich stihli vyzúriť sprejeri. Dve fungl súpravy Nightjetov stoja "zparkované" už nejaký ten týždeň v Schönfeld-Lassee. Hlavne, že sa vozíme na REX8 v plesnivých Bmpz-s a Bmpz-l bez klímy. Dnes bol jeden zo štyroch vozňov starý klimatizovaný Bmpz. V tých sa pre zmenu nedá sedieť, narážam si ramená do opierky na hlavu. Tie sedadlá sú asi pre vietnamcov. Niečo otrasné.. Rovnaký problém majú aj staré 5047. Aj vybrané 4020 majú blbé sedenie, našťastie sa s nimi už nestretávam. A ak áno, tak sú to tie ktoré tam nemajú tie "bazmegy" do ktorých narážam ramenami.
Išiel som ráno 7:15 z Bratislavy a naspäť o 17:45, čiže v tých základných časoch. A v oboch smeroch išla len jedna jednotka Cityjet namiesto dvoch (zvykli jazdiť v súprave červená+zelená, dnes išla len červená). V čase školských výletov je to dosť nešťastné riešenie. Ale počul som útržok rozhovoru, že majú nejaký problém s personálom a vraj preto išla len jedna jednotka (nie som si istý, či som všetkému dobre rozumel). Čo sa týka fungujúceho WC, tak to neviem, v akom bolo stave, lebo keby som aj chcel, tak by som sa k nemu cez tú masu ľudí nedostal.
2x Cityjet, pokiaľ nie je nejaká mimoriadnosť, tak jazdí ak sa nemýlim na všetkých vlakoch v základnom takte (t.j :45 z Viedne; :15 z Bratislavy). Poobedné posilové spoje tvoriace 30 minútový interval (:15 z Viedne) sú zložené buď zo Cityshuttlov, čo sú vozne ktoré jazdili na REXoch cez Marchegg, alebo práve iba jedným Cityjetom.
Bol som vo Viedni minulý týždeň v stredu porovnať techniku výstavby električkových tratí tam (nové linky 12 a 27) a tu. Obe cesty zdvojené súpravy, čiže 6 vozov. Mimochodom, pri ceste tam fungovalo len jedno WC... Teda jedna jednotka bez WC.
Je to bežné, že na vlakoch z Petržalky do Viedne jazdí už len jeden vagón namiesto súpravy? Lebo miera komfortu je na úrovni tatranskej električky uprostred sezóny.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Mhr1